Gastgezin kittens: ervaringen gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fearn

Gastgezin kittens: ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-16 19:53

Hoi! :D

Iemand vertelde mij dat zij kittens thuis had als tijdelijke opvang, voor kittens van het asiel zonder moeder bijvoorbeeld. Ik heb rondgekeken en de eisen etc na gelezen; ik heb namelijk de tijd ervoor en het lijkt mij harstikke leuk en dankbaar om te doen. Wel zou ik kittens willen die geen flesje meer hoeven en zonder moeder poes erbij.

Wij hebben zelf al 2 katten en een hondje, maar de kittens zouden apart kunnen worden gezet. Verder zijn onze dieren ook sociaal en zouden niks kwaad doen.

Toch ben ik voordat het besluit eventueel gemaakt wordt erg benieuwd naar ervaringen van anderen. Wat was er leuk aan? Wat was minder leuk of lastig? Waar moet je om denken? En hoe lang bleven de kittens bij je? :) ben benieuwd!

zonnebloem18

Re: Gastgezin kittens: ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 20:17

Hier was laatst nog een topic over: [BB] Pleeggezin voor Kittens via asiel: ervaringen?

Ik vind het heel erg leuk, we hebben nu helaas de ruimte en tijd niet, maar anders zou ik het zo weer doen. Bereid je wel voor op veel werk, mogelijk zieke kittens die je moet verzorgen en behandelen, afscheid nemen van kittens waar je een band mee op hebt gebouwd en de kans dat er 1 overlijdt.

Fearn

Re: Gastgezin kittens: ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-16 20:33

Oh die had ik even gemist, dank je! :)