Dus toch, helaas mocht het allemaal niet baten. Mila (mijn in oktober 2 jarige dwerghamster) is een enorm tam beestje, heel lief en knuffelig maar nu ze ouder wordt lijken de mankementen steeds erger te worden.
De had een ontstekinkje in haar oor, uiteraard mee naar de DA geweest, kregen AB en pijnstilling mee en dat heeft goed geholpen. We moesten er mee doorgaan tot het over was alleen nu raad je het misschien al, het is alleen maar erger geworden. Het abcesje wat toen heel klein was is nu 3 keer zo groot, morgen gaan we naar de DA terug.
Ze eet goed, drinkt goed en is nog steeds lekker actief. Doet dr oefeningetjes in dr radje

Foto van het abces nu:

Slechte kwaliteit, hammie zit nooit zo stil

Ik vind het enorm rot om te zien, ze lijkt er geen last van te hebben, althans ze jeukt er wel aan.
Het woordje inslapen heeft al een aantal keer door mn hoofd gespookt, ze wordt al een oudje en wil haar niet in die periode krijgen dat ze echt echt ziek wordt.
Wat is nu toch wijsheid? Wat hadden jullie gedaan? En wat is het eerlijkste voor haar, ze is zo vrolijk en actief nog!

Nogmaals, we gaan morgen naar de DA toe, ik heb alles voor mijn dieren over, groot of klein.