Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geryon schreef:Jawel, de dierambulance komt wel, dus gewoon even bellen.Eendje zal misschien ook antibiotica nodig hebben.
Ik snap zulke topics nooit zo goed..hier zijn dierenambulances voor. Als ze niet kunnen komen, zorgen ze voor een andere oplossingen. Gewoon alijd de dierenambulance bellen als je een dier(tje) vindt.
mrie schreef:Goed afgelopen, maar wat ik nou zo mis.... Heeft er ook iemand gedacht aan dat beest terug brengen naar water ergens achter jullie huis. De meeste katten gaan niet verder dan een meter of vijfhonderd weg van hun huis. Dus ver kan het niet zijn. En dan dat beest even (zachtjes) knijpen zodat hij zijn moeder roept. Moeder eend is vast nog in de buurt en zal hem komen halen. Beter en veel goedkoper da de dierenambulance
Christiene schreef:mrie schreef:Goed afgelopen, maar wat ik nou zo mis.... Heeft er ook iemand gedacht aan dat beest terug brengen naar water ergens achter jullie huis. De meeste katten gaan niet verder dan een meter of vijfhonderd weg van hun huis. Dus ver kan het niet zijn. En dan dat beest even (zachtjes) knijpen zodat hij zijn moeder roept. Moeder eend is vast nog in de buurt en zal hem komen halen. Beter en veel goedkoper da de dierenambulance
van kattenbeten kan hij doodgaan, beter in de opvang met antibiotica en dan later weer vrij dan dood van de beet.