Mag ik jullie voorstellen aan mijn Duo-penotti?
1.

Lupa, teefje, negen jaar oud.
Lupa is negen jaar geleden bij ons komen wonen als vriendinnetje voor mijn andere BC teefje.
Mijn andere BC teef, Luna, was een hond met een groot verhaal en, onbewust, een erg grote rugzak.
Helaas hebben wij afgelopen augustus met spoed afscheid moeten nemen van Luna, twee dagen
voordat zij tien jaar oud zou worden. Nadat zij in februari opgeknapt was en nog mee op vakantie
was geweest in april .. was het in augustus helemaal foute boel. Vanaf zaterdag avond met dokteren bezig
geweest en maandag besloten dat dit niet zo verder kon.
En toen liep ik het kamertje uit met één hond ..
die het stiekem ook echt wel allemaal wist wat er gebeurde. Die dit stiekem ook echt wel had zien aan komen ..
want Luna was Luna niet meer. Maar nu?
Veel afleiding.. en de avonturen voor ons tweetjes begonnen.
Maar toch merkte je dat er een maatje gemist werd. We gingen regelmatig wandelen met groepen honden,
maar dat was toch anders.
Ik heb er lang over nagedacht en dubbel nagedacht of ik met Borders verder ging .. en jawel.
Na wat gemail heen en weer met meerdere fokkers (want ik stond er op om via een fokker aan een nieuwe pup te komen)
en toen op mijn vakantie in Frankrijk kreeg ik een email dat ik op de wachtlijst stond voor een nestje wat wel heel snel op komst was nu.
Op 29 november 2015, net nadat ik in slaap ben gevallen (puppycam hadden we!) werd het grootste reutje geboren.
Dat ik dit kleine wondertje drie dagen later al in mijn handen zou hebben was een 'once in a lifetime experience'.
2.

En toen zaten mijn moeder en ik er om de week. Puppyknuffelen! En vooral hopen dat het pupje waar je hart
naar uit gaat ook straks interesse toont in jou als mens.
Dat ging ook erg goed!
Begin januari kreeg ik het verlossende telefoontje. 'Hij is van jou!'
Ik had op dat moment pauze en je wilt niet weten hoe ik over het dorp liep.
3.

Bodhi, reutje.
De eerste dagen thuis waren eigenlijk wel grappig. Lupa keek regelmatig naar ons van 'Wat heb je in vredesnaam in huis gehaald',
maar beetje bij beetje begon ze de lol er in te zien.
En van een hond die voornamelijk de hele dag lag te pitten .. is ze verandert naar een hond die haar tweede jeugd herbeleeft! Prachtig om te zien

Ondertussen is Bodhi niet meer het kleine bolletje wol. Bodhi is uitgegroeid tot een reu van nu 17,3 kilo!
Maar Lupa blijft voorlopig toch nog even de sterkste ..
4.

5.

Zondag 12 Juni 2016 hadden we een fotoshoot bij Mara & Co fotografie. Bodhi is nu een half jaar oud en het was tijd om de verandering vast te leggen.
En dat hadden deze twee foto's niet beter kunnen doen:
6.

7.

8.

Gewoon een Bodhiblijhoofd

9.

10.

En ondanks dat het niet de mooiste foto/houding is .. is het wel een foto met mijn twee toppers.
11.

Op dit moment zijn wij ook nog eens op vakantie in Weert. En zijn we hier heerlijk aan het
genieten van de wandelingen.
12.

13.

14.

22 januari (fokker kwam met de pups naar de winkel waar ik werk) en 4 mei!
15.

Houdoe!

Tsja .. en die titelnaam ..