Horrorvakantie is alweer bijna 3 jaar geleden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

Horrorvakantie is alweer bijna 3 jaar geleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 12:46

Deze zomer is het 3 jaar geleden dat ons dappere hondje gegrepen werd en helemaal open lag. Haar hele zijkant was eraf gescheurd.

Ons kleine pech hondje. Het heeft ons allemaal getekend voor het leven.
Maar wat is ze sterk en dapper.

Later nog aangevallen door een roofvogel en een hernia gehad. Ze wiebelt op haar pootjes nu, maar ze kan nog even snel rennen. Het is voor ons nog steeds een heerlijk hondje <3
Ons dappere strijdertje.

Afbeelding

Afbeelding

Toen het al bijna helemaal dicht was:
Afbeelding

En nu:
Afbeelding

Anoniem

Re: Horrorvakantie is alweer bijna 3 jaar geleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:48

Ach ja dat kleine pechvogeltje, dat weet ik nog wel. Wat ziet ze er goed uit!
Heeft ze er verder nog iets aan over gehouden?

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:49

Ach, hoeveel pech kan zo'n klein hondje hebben zeg :(:) Ze ziet er nu goed uit gelukkig :)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 12:50

Anoniem schreef:
Ach ja dat kleine pechvogeltje, dat weet ik nog wel. Wat ziet ze er goed uit!
Heeft ze er verder nog iets aan over gehouden?

Lichamelijk heeft ze dáár niets aan over gehouden. Geestelijk wel. Wij ook.
Maar zolang je haar lekker op d'r plek laat en niet in aanraking laat komen met andere honden of vreemde mensen is ze gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:51

Liefje. <3
Ik kan me het verhaal nog goed herinneren, dat het al weer 3 jaar geleden is. :wow:

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:54

Wat fijn dat ze het zo goed doet. Ze ziet er goed uit!

Heb de laatste weken nog veel aan haar gedacht, wat een pechvogeltje is het toch.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 13:02

Heb even je oude topic over haar opgezocht. Wat een wond was dat zeg, vreselijk. Ze heeft veel geluk gehad dat ze deze aanval heeft overleefd. Mijn hondje is een tijd geleden ook gegrepen. Daar hield ze weinig aan over, het litteken is goed dichtgegroeid. Mentaal heeft ze er niets aan overgehouden. Ik ben wel op mijn hoede.

_Milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 13:10

Alweer drie jaar jeetje, ik heb je topic destijds op een katten forum gevolgd.
Fijn dat ze lichamelijk weer in orde is. En tsja geestelijk.. Het is ook allemaal niet niks geweest.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 00:37

Pfoe ik herinner me dat topic ook nog steeds heel goed! Wat gruwelijk was ze gegrepen zeg!
En hoe wonderbaarlijk is ze hersteld! Soms is het toch niet te geloven hoe goed een lichaam zich helen kan hé?
Gelukkig maar!
En uiteraard dat dat haar geestelijk wel een knauw gegeven heeft, kan niet anders hé, was niet van de poes ook hé wat er gebeurd is en jullie evenmin hé, ik ben geen bang vogeltje wat honden en dergelijke betreft en mijn Chihuahua loopt hier rustig tussen de paarden enzo maar als ik een vreemde grote hond zie naderen en zie dat die nogal macho of bruut is, hou ik toch ook een aantal tellen mijn hart vast hoor... ze zijn toch zo klein die duiveltjes van ons... en het is allemaal zo vlug gebeurd hé wil het fout moeten gaan... dus jullie hebben dat dan effectief ook meegemaakt, niet wonderlijk dat je dan geestelijk zelf ook een deuk gehad hebt!

Zie je het een beetje goed lopen met de thuiskomst van de nieuwe aanwinst straks? De puppy zal dan al groter zijn dan dat jullie kleine muis is... denk je dat ze daar veel tijd voor nodig zal hebben of zie je het redelijk vlotjes in?

Maar euh... aangevallen door een roofvogel?! Die heb ik blijkbaar gemist! Is dat echt serieus dus zo dat roofvogels Chihuahua's en consoorten dus soms zien als prooi en grijpen??? Ik dacht dus echt dat dat altijd broodje aap verhalen waren... Jeetje!

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 10:31

Little_Gift schreef:
Zie je het een beetje goed lopen met de thuiskomst van de nieuwe aanwinst straks? De puppy zal dan al groter zijn dan dat jullie kleine muis is... denk je dat ze daar veel tijd voor nodig zal hebben of zie je het redelijk vlotjes in?

Maar euh... aangevallen door een roofvogel?! Die heb ik blijkbaar gemist! Is dat echt serieus dus zo dat roofvogels Chihuahua's en consoorten dus soms zien als prooi en grijpen??? Ik dacht dus echt dat dat altijd broodje aap verhalen waren... Jeetje!

Absoluut heftig idd! Ze zijn heel kwetsbaar.

Wat betreft onze nieuwe aanwinst voorzie ik geen problemen. Sally woont bij mijn ouders en mijn ouders hebben vorig jaar ook een grotere pup erbij genomen. Dat gaat prima samen. Sally vindt het ook prima, maar dat is eigen.

Jep, Sally liep in eigen tuin en is toen bijna gepakt. Of nouja, waarschijnlijk heeft ze zich dusdanig verweerd dat de roofvogel toch weer weg is gegaan. Ze had aan beide zijkanten krassen van de klauwen van de roofvogel. Hij heeft haar wel te pakken gehad.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:42

Wat is het goed genezen zeg!!

Is ook altijd mijn angst met mijn kleintje :( en idd roofvogels proberen helaas echt ze te pakken.

Veel succ3s en plezier met jullie nieuwe aanwinst!

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 10:44

Gianti schreef:
Wat is het goed genezen zeg!!

Is ook altijd mijn angst met mijn kleintje :( en idd roofvogels proberen helaas echt ze te pakken.

Veel succ3s en plezier met jullie nieuwe aanwinst!

Ja het blijft eng.. Ik heb overal m'n ogen als ik met de kleintjes weg ben. Vertrouw geen enkele hond erbij.

Dankje! Die nieuwe aanwinst zal straks wel wat andere koek worden. :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:51

jeetje zeg... al 3 jaar! de tijd vliegt. Wat is ze er mooi boven op gekomen zeg! Wel heel naar dat ze er mentaal nog steeds last van heeft...

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 10:55

Dappere knappe dame!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 11:05

Waar kan ik dat topic vinden...?

Fijn dat ze het toch wel goed doet