katten
we beginnen met nobel. nobel is mijn eigen kat geboren op mijn werk. ik hou heel veel van nobel hij is mijn maatje. hij was in het begin niet mijn maatje van niemand. hij was heel moeilijk en agresief als puber maar dat is geweest. na de castratie werd hij liever een paar weken na de castratie ging hij voor eerst naar buiten. zins hij buiten komt is hij veel liever en rustiger. het is nu knuffelen met de baas inplaats van ruzie zoeken

en nu onze nieuwe aanwinst. heeft nu nog geen naam en we denken dat het een vrouwtje is. deze kitten is via iemand bij ons gekomen (en mag niet meer weg). ze was een straat kitten. ze kwam vorige week woensdag (8 juni) en was mager en nog wat angstig (blazen meer niet) in een paar dagen is ze vreselijk veel verandert echt een hele vooruit gang. ze is super speels, spint en geniet van de aandacht en is ook al dikker dan eerst. we denken dat het een bos kat kan zijn. ze woont nog in een honden bench vanwege alle andere dieren in huis zo kunnen deze gewoon bij haar komen.
foto van 9 juni door de lange vacht zie je niet goed dat ze mager was

foto van vandaag lekker speels bolletje wol

tiikeri (fins voor tijger)
tiikeri heeft ook een handicap. door een ongeluk gaat ze nu met 3 pootjes door het leven. we hebben geprobeerd om het pootje te redden maar na heel lang proberen is dit niet gelukt maar dat geeft niet tiikeri is zo ook heel gelukkig en ze red zich uitstekend. ze heeft de bijnaam mevrouw de koningin omdat ze in die tijd lekker verwend is. zei en nobel zijn geen vriendjes maar in deze grote boerderij gaat dat wel
hier zie je dat ze een achter poot mist

de honden
luna is een lanseer x moskovit vrouwtje en word dit jaar 6 jaar. luna is een vrolijke allemans vriend. luna is verliefd op de kitten en gaat ook graag mee om de konijnen te voeren. dan zit of ligt ze voor de ren. luna komt het liefste bij je op schoot

angel is onze bewaker. angel is een raszuivere moskovit (russische waakhond). angel is natuurlijk ook een lieverd alleen heeft ze vanwege haar waaksheid wat moeite met vreemde mensen en honden. met mensen valt dat goed te trainen met angel nieuwe bewoners accepteerd ze op een gegeven moment gewoon en die horen er dan bij. angel is gek op onze oude buren en gaat daar graag een dagje of nachtje heen. angel houd niet van drukte en gaat dan ook naar die oude buren toe. ook angel is gek op de kitten.
de bruine

de konijnen
loeloe en oscar. eerst was het liese en loeloe. liese is perrongeluk in een speelse bui tegen het hok geknalt nek gebroken en meteen dood

loeloe (rechts) en oscar (links)