Het is hopeloos...mijn kat is dom.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Het is hopeloos...mijn kat is dom.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-16 13:30

Tsja...hoe graag ik ook zou willen dat het anders was...maar helaas -O-
Ik heb een kat die gewoon onnozel is, ik denk dat ik er weinig anders van kan maken :n

Paar voorbeeldjes:
Minoes heeft chronische niesziekte, en maakt daardoor een snurkend geluid.
Ondanks dit luide, snurkende geluid denkt zij alsnog vogels te kunnen vangen. Dit is tot op heden nog nooit gelukt, en dus komt zij met oude kadavers (die een andere kat gevangen heeft) aanzetten om er vervolgens mee te spelen (leuk joh, een zakje botten met veren door de lucht gooien :')).

Zo dacht Minoes laatst meer succes te hebben. Langzaam sloop zij dichterbij. De merel zat nietsvermoedend op de heg, en was lekker bezig met slakjes zoeken. Op de achtergrond was een huistijger dichterbij aan het sluipen...en dichterbij...en dichterbij...en toen: BAM! Minoes schoot naar voren, met een grote sprong vloog ze door de lucht. De merel wist niet wat hij zag! Want welke kat is er nou zo dom om van achter het raam te gaan jagen, en vervolgens ook nog eens tegen het raam aan te springen? :')

Om nog maar te zwijgen over Minoes en auto's...''Hertogin von Snurkelstein'' zit op de weg zich te poetsen, en elke auto die wil passeren kan wel langs haar :Y) Niet echt natuurlijk...maar zo lijkt zij wel te denken. Het is dan ook niet voor niets dat zij, wanneer ik uit huis ga, enkel de achtertuin tot haar beschikking zal krijgen :j

Dit zijn nog maar enkele punten uit Minoes haar leven. Helaas is daar vanmorgen een nieuwe bij gekomen. De tas van de Primark heb ik vanmorgen even gebruikt als vuilniszak. Prulletjes erin doen, zodat ik die daarna weg kon gooien. Ik was even naar de badkamer, waarna Minoes, bij aankomst op mijn kamer, de tas ook ontdekte. Deze was groot genoeg voor hare Poezeligheid. Daar kon zij wel lekker in zitten, dacht ze.
Ik hoorde het gekraak van de tas, waarna ik dit gekraak zich snel hoorde verplaatsen. De trap af, rondje in de hal, de trap weer op. Mijn ouders zaten beneden, en snelden zich ook naar boven toe.
Met een dikke staart, en enigszins nog stijfjes van de schrik, trok ik haar voorzichtig onder de stoel vandaan waar ze onder was geschoten. Het handvat van de tas zat nog om haar nek. Gauw heb ik deze weer los gemaakt, waarna ik alles weer mocht opzoeken in huis ^) Laten we het zo zeggen: Het grootste deel van de inhoud lag over de afgelegde route verspreid.

En Minoes? Die zit nu weer zeer tevreden op mijn bureau. Je ziet haar haast denken; wat zal ik nu gaan.. ''OH VOGEL!''.
Ja hoor Noes, laten we het daar maar bij houden. Je hebt even weer genoeg streken gehad voor de komende tijd :Y)
Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 13:34

:')

Ik heb er ook zo een. Die is echt te dom om te kakken. Dikke autist is het, als er ook maar iets afwijkt van het normale programma snapt hij het niet meer. Hij woont op de bank, heeft in zijn 11-jarig bestaan nog steeds niet in de gaten dat hij over het hek van de tuin zou kunnen klimmen, valt met regelmaat weer net zo hard op de grond als hij in de vensterbank wil springen. Nee hoor, leuke accessoire die van mij, maar in het verhaaltje 'survival of the fittest' past hij niet :')
Laatst bijgewerkt door Goof op 12-06-16 13:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 13:34

Wat geweldig geschreven _O-

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 13:35

Wat een geweldige kat heb jij :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 13:36

haha, geweldig!
Hier hebben wij ook zon leuke huisbrit. Die was afgelopen week weg met een chipszak op haar hoofd, zo achterover de tafel af en het huis door ... zucht ...

Ergens op springen resulteert regelmatig in achterover er terug afvallen ...
op de rand van het aanrecht of tafel lopen zet ze ook regelmatig een pootje verkeerd en knalt eraf...

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 13:38

_O-

Ik heb er ook zo een. Valt letterlijk van de bank af als ze over de leuning probeert te lopen. Of ze ligt bij je op schoot als je op de bank zit met je voeten op de salontafel (naast je benen is dan dus... Niks, zeg maar) en probeert dan om te rollen. Kat op de grond :')

Oh ja en we hadden een placemat gekocht voor onder haar voerbakje, omdat ze standaard het voer uit het bakje haalt en het dan vanaf de grond opeet. Op de placemat stond een plaatje van een kat waardoor ze niet meer in de buurt durfde te komen en alleen nog maar naar de placemat aan het hissen was :')

Kan me zo snel even niets anders concreets herinneren maar het klinkt allemaal herkenbaar.

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 13:42

Hare poezeligheid! *PROEST* _O- _O- _O-

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 13:42

:')

Hier een kat die zo dom is dat ze niet snapt hoe een voerbal werkt.
Of juist heel slim dat ze mij het werk laat doen. :)*
Ben er nog niet helemaal over uit welke van de twee het is. :+

Kalender7

Re: Het is hopeloos...mijn kat is dom.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 13:47

Geweldig :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 13:53

Hahahah.

Heb er ook zo een. Die zit onder de plak bij de ander. Zij heeft het nu voor elkaar gekregen dat meneer domoor voor haar gaat zitten wachten bij het voerbakje. Zodra er eten in komt, loopt hij weg en eet zij het op. Om daarna bij mij te zeuren dat hij geen eten heeft ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 14:02

Haha komisch!! Mijne zijn juist veel te slim en sluw. Vooral voor die arme vogels.
En ze hebben hun eigen onderdaan; onze labrador. Die moet gewoon doen wat zij zegggen :')

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 14:09

Tsja...

Afbeelding

Onze kat laat zijn brokjes stelen. Hij lag zelf gewoon buiten op een tuinstoel, een beetje beteuterd te kijken.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 14:32

Haha, heerlijk die onnozelaars.
Hier ook een hoor. De fokster zei al toen we hem uit het nest kozen heel wat jaartjes terug: Weet je zeker dat je niet die andere zal nemen, deze spoort niet helemaal volgens mij...
Het is een schat hoor, maar gewoon niet al te snugger. Hij staat regelmatig ergens in huis vertwijfeld rond te kijken en paniekerig te miauwen. Volgens mij is hij dan gewoon verdwaald, want als we hem komen halen is het meteen weer goed en loopt ie met ons mee. Note: In ons gelijkvloerse 3 kamerappartement, waar we al 4 jaar wonen, en hij binnenkat is dus...
Als we verhuizen wordt de tuin dus afgezet, want ik vertrouw hem voor geen cent op straat als hij binnenshuis al weet te verdwalen...

Ook is hij gewoon echt aartslui. We hebben hem in ons vorige appartement na ons werk wel eens helemaal bevangen van de hitte in de vensterbank gevonden, simpelweg omdat hij te lui was geweest om op te staan en met zijn zwarte vacht uit de volle zon te gaan liggen...
Laatst bijgewerkt door Cerilene_ op 12-06-16 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 14:33

Whahahaha.... Hertogin van snurkelstein, te leuk!
Elke week een verhaaltje van haar geweldige leven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 14:37

Hihi, goed geschreven!

Enne, zo dom is ze nog niet hoor, ze probeert in elk geval vogels te vangen. Onze poes is bang voor vogels :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 14:40

Hahaha, zulke katten moeten ook bestaan :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 14:40

Hahahah ik heb ook zo'n geval die van voren niet weet dat ze van achter ook nog leeft :+

Als ik een snoepje in mijn hand doe, het haar laat zien en ruiken en doe mijn hand dicht, heeft ze geen idee dat ik een snoepje in mijn hand heb, terwijl ze er met de neus bovenop staat :+ loopt ze gewoon weg :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 14:44

Sorry ik ging echt even he-le-maal stuk om 'Hertogin von Snurkelstein' :+ :+

Gelukkig ben ik niet de enige met van die vreselijk domme katten haha. Gelukkig mogen die van mij niet naar buiten want ze zouden het nog geen dag volhouden in de "echte" wereld :')

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 14:46

Oh heerlijk dit, vooral je schrijfwijze _/-\o_

Ik heb alleen Kaas (wij hebben de enige echte Kaas die muizen vangt in plaats van er door te worden opgegeten :Y) ) die vindt dat de caravan waar ik deeltijd woon toch echt háár plek is en die ik al enkele keren in een onbewaakt ogenblik heb opgesloten. Komt ze er de volgende dag moeilijk verontwaardigd weer uit gesprongen als ik de deur open doe :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 14:47

Blijheid schreef:
Hihi, goed geschreven!

Enne, zo dom is ze nog niet hoor, ze probeert in elk geval vogels te vangen. Onze poes is bang voor vogels :')

Daar kan ik nog ergens inkomen. Die van ons is bang voor speeltjes. Hou een touwtje boven haar hoofd en ze rent hard weg.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-16 16:36

Goddank, ze is niet de enige met vreemde streken _O-
Blij te horen dat ik jullie een glimlach heb kunnen bezorgen met haar streken :))