Naam: Spacy
Leeftijd: Bijna 8
Ras: Kaninchen Teckel langhaar
Bijzonderheden: verlamd geweest dankzij een hernia
Spacy is een zeer blije, energieke, grappige en enthousiaste hond en is alweer bijna 3 jaar bij me. Een aantal jaar geleden raakte zij verlamd, voor achtergrondinfo zie mijn vorige topic: [ITP] Mijn teckel in haar rolstoel!
Naar aanleiding van het ik-zoek-het-lievelings-speeltje-van-mijn-hond topic bij deze een foto update van Spacy!

Lekker rennen zonder rolstoel!

Ze is overigens niet altijd zo fotogeniek

Lekker baggeren! Hoe smeriger, hoe leuker zij het vindt..

En dankzij het vieze baggeren moet ze wel eens verplicht onder de douche, waarna ze zichzelf erg zielig vindt

De bal blijft 1 van haar favoriete bezigheden

Verder gaat ze iets te veel met de katten om vrees ik, ze denkt er zelf soms 1 te zijn

Hoewel ze vol energie zit, kan ze ook heel lui zijn. Ze kruipt het liefst zo dicht tegen mij of tegen de katjes aan. Ze is de beste vrienden met de katjes!

(let niet op m'n prachtige kamerjas, het gaat even om de schattigheid-factor

Ze is dol op fleecekleedjes en gaat daar altijd in rollen.. Waarna ze me met regelmaat in lachen uit laat barsten

We zitten vaak in een vakantiehuisje op de veluwe en dan maken we heerlijke boswandelingen. Het bos vindt ze fantastisch, en ze laat zich niet weerhouden door de heuvels, takken en soms ruwe ondergrond.
Bokt is overigens laatst onze 'redding' geweest. Het lievelingsspeeltje van Spacy was kapot en nergens meer te krijgen. Via bokt hebben we deze gevonden en madam is er héél erg blij mee

Ik heb het getroffen met deze deze "once in a lifetime" hond.