Hebben jullie dat ook wel eens dat je denkt, God wat heeft mijn viervoeter een pech zeg...
Ik heb dat nu. Van twee weken terug had ik een topic aangemaakt omdat mijn hond bleef overgeven. Dit bleek achteraf door de vlooienband te komen, want sinds die af is voelde ze zich weer kip lekker, tot nu

Afgelopen weekend is haar kaak opgezwollen. Heb het eerst een dagje aangekeken omdat ik er eigenlijk vanuit ging dat ze een wesp opgegeten had. Maar maandag was het nog niet weg. Naar de dierenarts geweest en antibiotica gekregen en nou gaat ze volgende week waarschijnlijk onder het mes om haar tanden te reinigen en te laten trekken. Onze vorige dierenarts zei dat het niet verstandig was om haar onder narcose te brengen door een ruisje in haar hart, maar de huidige dierenarts zegt dat ze geen ruis hoort en dat het zeer aan te raden is, dus dan gaan we dat maar doen.
Maar nou het volgende, denk je alles gehad te hebben, komt ze vanochtend binnen met een joekel van een teen. Rood en opgezwollen en ze likt er telkens aan. Dadelijk even in een soda of biotex badje zetten en nog een keer goed kijken of er niks in zit. Ze heeft al antibiotica dus de ontsteking zou al af moeten nemen.
Maar moet toch niet gekker worden dat ik deze week 2 keer naar de dierenarts moet... Normaal heeft ze nooit wat

Hebben jullie ook van dit soort ervaringen? En hebben jullie misschien tips voor de soda of biotex? Ik weet niet zo goed wat voorn soort product dat is en waar ik op moet letten.