Vorige week kwamen we erachter dat onze kat een kwaadaardige tumor had van een tennisbal groot in haar schouder. We hebben haar een week lang nog de tijd gegeven om afscheid te nemen en die week heeft ze nog pijnvrij met pijnstilling mogen leven.
Gisteren was het dan zo ver, we hebben haar bij de dierenarts laten inslapen. Tranen met tuiten natuurlijk. Maar niet alleen wij..
Onze hond Bundy, is 6 jaar oud en als puppy opgegroeid met deze kat. We kennen haar niet terug... ze loopt de hele dag te 'zoeken' en te piepen. Echt hartverscheurend. Overal waar ze gaat is ze aan het piepen. Vanmorgen heeft ze zelfs in haar mand zo hard gehuild dat ik er wakker van werd. Net toen ik een uurtje weg moest, heeft ze volgens de buren alleen maar staan huilen en piepen totdat ik weer terug kwam. Ik hoorde het inderdaad, toen ik de achtertuin in liep. Blijkbaar mist ze haar maatje echt.. Alhoewel waren ze niet echt dik met elkaar. Vooral onze kat moest niet veel van Bundy weten maar ze waren wel heel lief voor elkaar. Maar nu, hoe nu verder?
Het is zo hartverscheurend... Ze is nog geen 5 minuten stil geweest en loopt alleen maar te piepen.
Iemand hetzelfde meegemaakt? Hoe gingen jullie er mee om?