Kattenbak Luchtverfrisser

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_activeme

Kattenbak Luchtverfrisser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 19:53

Hallo Bokkers,

Nu met het warme stinkt de kattenbak behoorlijk. De kat is met het mooie warme weer veel buiten en doet bijna niks in de kattenbak. Ik haal de behoeftes er elke dag uit en verschoon regelmatig de hele kattenbak en maak deze dan grondig schoon.

Nu zit ik op de bank en bedacht ik mij ineens, zou er kattenbak luchtverfrisser bestaan!?
Heb gegoogeld en zie alleen maar kattenbak verfrisser en schoonmaakmiddelen.

Heeft er iemand tips tegen de geurtjes?

Zoe_97

Re: Kattenbak Luchtverfrisser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:55

in maxizoo verkopen ze deodorant voor de kattenbak. zijn een stuk of 10 verchillende geurtjes die je kan kopen. Het is een poeder dat je tussen je grint strooit

zonnebloem18

Re: Kattenbak Luchtverfrisser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:56

Katten kunnen erg goed ruiken en ik kan me niet voorstellen dat ze zoiets fijn zouden vinden. Een schone bak hoort niet te ruiken, dan zou ik op zoek gaan naar andere kattenbakvulling.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:07

Dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n goed plan. Wij hebben een keer geparfumeerde kattenbakkorrels gehad, omdat de soort die wij altijd hadden op was, resultaat: ze deden het liever naast de bak dan erin. Zoals zonnebloem18 al zegt, katten kunnen erg goed ruiken. En veel dingen die wij lekker vinden ruiken, zijn voor katten al snel veel te sterke chemische luchtjes en ontwijken die daarom liever. Als je kattenbak stinkt, zou ik idd op zoek gaan naar ander kattengrind, iets dat de geuren absorbeert, en niet maskeert ;)

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:09

wij gebruiken silicakorrels in de bak, dat helpt enorm

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:09

Ik heb korrels met zwitsal geur. :o Mijn kat doet het er niet naast hoor. Gaat er graag op als ie net verschoont is.

Ik heb wel een wc luchtverfrisser erop staan. Zo een met van die gel balletjes. Die schud ik altijd even als ie niet gepoept heeft.