melody7 schreef:Wat goed dat je daar zo over nadenkt!
Misschien kun je een fotomiddag/dag organiseren (met school bijvoorbeeld?) waar mensen hun huisdier op de foto kunnen laten zetten waarvan dan de opbrengst naar Stichting Dierenlot gaat?
Wat een leuk idee! Ga er zeker overnadenken! 
kelseyclover schreef:Precies, wat hierboven gezegd word! Super goed van je TS, op de site kun je ook een pakket aan vragen. Ik heb het zelf ook ooit gedaan!
https://www.dier.nu/help-dieren-in-nood ... materiaal/Kijk anders maar is bij het kopje Dieren in Nood staan hele simpele leuke dingen! (iets inzamelen, kleding etc) als je zo'n pakket aanvraagt kun je ermee langs de deuren om mensen te informeren! Succes meid
Heel erg bedankt! Ik ga daar zeker even rond neuzen! 
antje_vip schreef:Of foto's maken in een dierenasiel bij jou in de buurt, voor op hun website, dat de dieren er zo mooi mogelijk op staan!
Leuk idee! 
dierenfan schreef:Zo lang je dierenlot steunt ipv de dierenbescherming lekker door gaan zo!!!
Ja het kan altijd beter en ja er zijn punten van dierenlot waar ik niet (helemaal) achter sta maar ze doen tenminste wel.heel veel.goeds met de donaties en zijn erg actief.
De DB kan ik dat helaas niet van zeggen. Die hebben ook goede punten maar gaat zeer veel geld in onnodige zaken of wordt gespaard voor???
Ja klopt! Dat is ook de reden dat ik dierenlot wil steunen.
lor1_1984 schreef:Helpen betekend niet dat je perse donaties doet in de vorm van geld, helpen kan ook door goederen (bijv oude maar nog goede spullen van je hond of kat) te doneren aan een asiel of opvang, dieren op te vangen, vrijwilligerswerk doen bij een asiel of opvang, honden uit te laten voor het asiel en zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken.

Bedankt! Ik ga eens kijken of ik hier wat mee kan!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-06-16 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag de WIJZIG knop gebruiken