Ik wil graag iets doen met fotografie, dus als je ideeën hebt laat het dan zeker achter

De prijzen van de fotoreportages die ik doe zijn al verhoogt zodat ik de helft aan de stichting kan geven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melody7 schreef:Wat goed dat je daar zo over nadenkt!![]()
Misschien kun je een fotomiddag/dag organiseren (met school bijvoorbeeld?) waar mensen hun huisdier op de foto kunnen laten zetten waarvan dan de opbrengst naar Stichting Dierenlot gaat?
kelseyclover schreef:Precies, wat hierboven gezegd word! Super goed van je TS, op de site kun je ook een pakket aan vragen. Ik heb het zelf ook ooit gedaan! https://www.dier.nu/help-dieren-in-nood ... materiaal/
Kijk anders maar is bij het kopje Dieren in Nood staan hele simpele leuke dingen! (iets inzamelen, kleding etc) als je zo'n pakket aanvraagt kun je ermee langs de deuren om mensen te informeren! Succes meid
antje_vip schreef:Of foto's maken in een dierenasiel bij jou in de buurt, voor op hun website, dat de dieren er zo mooi mogelijk op staan!
dierenfan schreef:Zo lang je dierenlot steunt ipv de dierenbescherming lekker door gaan zo!!!
Ja het kan altijd beter en ja er zijn punten van dierenlot waar ik niet (helemaal) achter sta maar ze doen tenminste wel.heel veel.goeds met de donaties en zijn erg actief.
De DB kan ik dat helaas niet van zeggen. Die hebben ook goede punten maar gaat zeer veel geld in onnodige zaken of wordt gespaard voor???
lor1_1984 schreef:Helpen betekend niet dat je perse donaties doet in de vorm van geld, helpen kan ook door goederen (bijv oude maar nog goede spullen van je hond of kat) te doneren aan een asiel of opvang, dieren op te vangen, vrijwilligerswerk doen bij een asiel of opvang, honden uit te laten voor het asiel en zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken.
photograph74 schreef:dierenfan schreef:Zo lang je dierenlot steunt ipv de dierenbescherming lekker door gaan zo!!!
Ja het kan altijd beter en ja er zijn punten van dierenlot waar ik niet (helemaal) achter sta maar ze doen tenminste wel.heel veel.goeds met de donaties en zijn erg actief.
De DB kan ik dat helaas niet van zeggen. Die hebben ook goede punten maar gaat zeer veel geld in onnodige zaken of wordt gespaard voor???
Ja klopt! Dat is ook de reden dat ik dierenlot wil steunen.
roxiie schreef:Ook hier jaren vrijwilliger geweest voor de DB, maar ik kan er helaas weinig positiefs over zeggen.![]()
Dus je keuze voor DierenLot kan ik goed achterstaan TS.
Je zou bijvoorbeeld ook aan een activiteit ( fietstocht/wandeltocht) in je omgeving mee kunnen doen en je laten sponsoren.