Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(en zaterdag avond ook omdat ik haar miste.
)

Furrow schreef:Shirley schreef:Misschien is het dan voor jou een optie iets met de geur van de hond mee te nemen
Begrijp je wel
Zou misschien een idee zijn, gewoon twee knuffels en elke dag wisselen..
Jij de geur van de hond en de hond de geur van jou als de knuffels de terriërs overleven
Dus knuffels overleven het wel hier!
) Dus ik ga dat nu ook gewoon proberen te doen. Valies de avond er voor al de auto in dat ze dat 'niet door heeft' en dan gewoon gaan alsof we maar even weg zijn. 
Maar die hond stond altijd klaar rond de tijd dat baas moest terug komen en werd een half uur op voorhand onrustig. Toen ze hem halverwege de dag een gebruikte shirt van de baas gaven stond hij niet klaar...

(dat kan je nu al trouwens. Ze heeft van puppy-af een hele brede rug.
Maar haar ribben staan gewoon zo breed.
Maar daar hebben ze in het ziekenhuis wel prima spul voor de dag zelf. En eenmaal "daar" kan ik het meestal wel goed onderdrukken... Het is vooral het er heen gaan/haar achterlaten waar ik dan even beetje dramaqueen mee ben.
Enfin dramaqueen, de gevoelens zijn oprecht maar ik besef ook dat ik wellicht overdrijf... 
Dan komt die geur er vanzelf aan.
Nu "kent" ze de ziekenhuisgeur wel... Ik ga elke twee maanden een hele dag naar het dagziekenhuis dus op zich is het geen onbekende geur voor haar. 

Het is op zich een operatie waar ik al heel lang naar uit kijk (ben er al drie jaar op aan't wachten) maar ik kijk wel op tegen alles wat er bij komt.
De operatie zelf ben ik zelfs niet bang voor. Eerder "eindelijk" maar weer het verblijf, het scheren van mijn haren enz... Weer twee a drie weken niet rijden...