Voor de beeldvorming, dit is de zielepoot. Sok, 4 jarige ex-kater die niet buiten komt.
Toen ik gisteren eind van de middag thuis kwam viel het me op dat Sok zijn linker voorpootje omhoog houdt als hij zit, dat was 's ochtends zeker nog niet zo. Verder belastte hij hem wel gewoon, sprong ook gewoon op en van de bank en met lopen hinkte hij niet. Ik heb nog onder zijn pootje gekeken en hier was niks te zien.
Vanmiddag kwam ik thuis en was het eigenlijk nog hetzelfde, alleen zie ik nu wel een nattige plek (van het likken gok ik) en wat pus zitten. Het ziet er ook behoorlijk rauw uit van het likken en 1 teentje lijkt wat dik, maar verder niks groots. Ik kan ook geen bloed ontdekken ofzo. Hij lijkt er nu wel wat last van te hebben, maar hij loopt er nog steeds gewoon op, springt nog gewoon van en op de bank en zit terwijl ik dit typ boven in zijn krabpaal z'n nagels te scherpen.
Is dit iets waar ik mee naar de dierenarts moet of kan ik het nog wel even aankijken? Alvast bedankt, ook namens Sok