Gecoupeerde staart bij puppy's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Gecoupeerde staart bij puppy's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 18:29

Ha Bokkers,

zojuist zag ik op MP een advertentie voorbij komen van zogenaamde 'Bobtail Boxers'. Het was een nestje puppy's zonder staart. Nu bestaan er naar mijn weten geen 'Bobtail Boxers' en zijn de staarten dus ordinair gecoupeerd. Weet iemand of je hier wat mee kunt? Politie oid? We hebben al gemaild met de vraag of er een medische verklaring van de dierenarts bij zou zitten.

Overigens zijn we helemaal niet op zoek naar een puppy maar mijn moeder vind het af en toe leuk om wat advertenties af te struinen.

Alvast bedankt!

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 18:31

nee trainen en examens met gecoupeerde staarten is niet meer toegestaan, dus je hebt er behalve huishondje nix meer aan al zou je medische verklaringen hebben.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 18:34

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 18:36

Ik zou toch eerst even googlen voordat je de politie gaat bellen... het is dus schijnbaar wel mogelijk: http://bobtailboxers.com/the-cross-corgi-ex-boxer
Of het type veel voorkomt weet ik niet maar je hebt genoeg "natural bobtail" honden zoals bijv de engelse bulldog en corgi

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 18:37

Dus toch wel! Ik had wel zoiets voorbij zien komen met corgi's inderdaad maar was een vage website waar ik niet veel wijzer van werd. Dank je wel! Dan ben ik toch erg benieuwd naar de reactie van de verkoper op MP. Neem aan dat als ze zo zeldzaam zijn je ze niet hoeft te verkopen via MP maar misschien zit ik er naast.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 18:37

Ik heb het nestje toevallig ook gezien.
Geen idee of je iets mee kan. Het is in ieder geval idioot!
Misschien dat je het bij Marktplaats kan melden?

Edit: ik zie nu de vorige reactie. (Gelukkig) Ik was te snel met mijn oordeel :)

Captain

Re: Gecoupeerde staart bij puppy's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 18:40

Net mail terug dat ze in Portugal zijn geboren.