Wie voert er josera.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ironic__

Wie voert er josera.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 14:00

Ik hoor positieve verhalen over het merk josera, ook dat de tanden van je hond wit blijven.
Ik zag dat ze het hier ook verkopen in de buurt en was benieuwd of er meer mensen te spreken zijn over dit merk.

Wilawander

Re: Wie voert er josera.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:06

Ja heb het jaren gevoerd en ben momenteel aan het omzetten naar een ander merk. Daar ik niet zo tevreden meer ben.
Had 4 honden op Josera High energy.
Hond 1: Geen problemen maar heeft nu op het nieuwe voer beduidend schonere tanden.
Hond 2: Bleef aan de magere kant en had af en toe maagproblemen en poepte vrij veel in vergelijk met de andere 3. Nu sinds 1.5 maand omgezet en beduidend dikker en minder ontlasting en ook schonere tanden.
Hond 3: Omgezet voor 3 weken daar ze opeens erg jeuk had. Dat is nu ook weg.
Hond 4: Gaan we nu omzetten.

Was altijd zeer tevreden maar heb het gevoel dat er sinds er nieuwe zakken zijn ook de samenstelling is veranderd.

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 14:11

Wilawander schreef:
Ja heb het jaren gevoerd en ben momenteel aan het omzetten naar een ander merk. Daar ik niet zo tevreden meer ben.
Had 4 honden op Josera High energy.
Hond 1: Geen problemen maar heeft nu op het nieuwe voer beduidend schonere tanden.
Hond 2: Bleef aan de magere kant en had af en toe maagproblemen en poepte vrij veel in vergelijk met de andere 3. Nu sinds 1.5 maand omgezet en beduidend dikker en minder ontlasting en ook schonere tanden.
Hond 3: Omgezet voor 3 weken daar ze opeens erg jeuk had. Dat is nu ook weg.
Hond 4: Gaan we nu omzetten.

Was altijd zeer tevreden maar heb het gevoel dat er sinds er nieuwe zakken zijn ook de samenstelling is veranderd.

Dus al met al niet echt verstandig om daaraan te beginnen
. Mag ik vragen wat jij nu voert omdat je zegt ze hebben nu schonere tanden?

lor1_1984

Re: Wie voert er josera.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:14

Ik voer het aan m'n katten en ben er tevreden over.
Ze doen het er goed op, de vachten glanzen, er liggen geen asociaal grote hopen in de bak en de prijs is fijn.

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 14:23

lor1_1984 schreef:
Ik voer het aan m'n katten en ben er tevreden over.
Ze doen het er goed op, de vachten glanzen, er liggen geen asociaal grote hopen in de bak en de prijs is fijn.

Oke dat klinkt goed, maar tussen honden en katten zal ook weer verschil zitten denk ik.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:40

Onze kat krijgt ook Josera daar ben ik nog steeds tevreden over maar voor de honden gebruik ik het zelf niet meer.

Wildborn voer ik nu maar weet niet of het verkrijgbaar is in NL. Ze hadden op zich wel schone tanden maar toch wat bruine verkleuringen op de achterste kiezen. Dat is nu met wildborn weg.

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 14:46

Wilawander schreef:
Onze kat krijgt ook Josera daar ben ik nog steeds tevreden over maar voor de honden gebruik ik het zelf niet meer.

Wildborn voer ik nu maar weet niet of het verkrijgbaar is in NL. Ze hadden op zich wel schone tanden maar toch wat bruine verkleuringen op de achterste kiezen. Dat is nu met wildborn weg.

Oke even kijken straks, ik woon ook in Duitsland dus dat is mooi.
Mijn honden kan ik na 5 uur ophalen ze liggen nu allemaal onder narcose gebits reiniging.

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 17:12

Mijn vriend heeft hills voer meegenomen bij het ophalen van de honden, en dan ga ik van de week op mijn gemak op onderzoek uit.