Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lisaturbo schreef:Ik durf eigenlijk niet te zeggen hoe tentoonstellingen precies gaan. Volgens mij grote deel op uiterlijk maar daar zit natuurlijk het vachtpatroon en de bouw ook bij.
Of je daar perse een ras konijn voor moet hebben met papieren weet ik eigenlijk niet zo goed?
lisaturbo schreef:Nou ze krijgen een buiten ren van 8 bij 2 en een hok van 2 bij 2 etc. Schoonmaken is geen probleem heb eerder een konijn gehad en wij hebben ras cavia's gefokt dus ik het schoonmaken.
De baby konijnen komt wel goed anders mogen ze van mij gratis naar een goede plek. Ik kijk ook zeker wel of er geen handelaren zijn en slangen voer. Want dan breng ik ze zelf gewoon weg.
lisaturbo schreef:Oke ja dat is wel klein, maar hoe lang moeten ze daar in dan? en hoe gestressed ziet hij er eigenlijk uit?.. oke laten we het zo zeggen dan.
Ik ga naar wat shows en dan kijk ik zelf hoe ik het daar vind.
Maar ras konijntjes houden / fokken wil ik sws gaan doen. Dus ben ik opzoek naar een fokker
lisaturbo schreef:Jeika nee en als het mij niet bevalt of ik krijg ze niet kwijt dan komt er ook geen 2de keer. En hou ik de konijntjes net zo lang tot er een goede plek is want er is ruimte genoeg voor ze