Onze kat Pluis is wat raar de laatste tijd.
Het begon ongeveer twee week geleden. Toen liep hij wat mank, zijn rechter voor pootje was wat gevoelig, die avond geprobeerd te kijken of ik iets aan hem kon zien maar toen werd hij kwaad, probeerde te bijten en greep me daarna in mijn been

Dacht dat hij zich gewoon wat verstapt had. Hij mag graag overal in klauteren en dacht dat hij misschien iets te hoog was gegaan ...
Maar goed dat ging dus uiteindelijk wel weer over, maar toch een week later, net toen zijn voor pootje beter ging, doet zijn achter pootje ineens zeer. Hij liep weer wat mank

Nu loopt hij sinds afgelopen weekend wat moeilijk, hij lijkt helemaal stram te zijn van achteren, komt ook niet echt meer kijken, slaapt veel... Maar als hij komt doet hij wel gewoon normaal, aanhalig, spinnen, maar dus veel en veel minder dan eerst. Toen kwam hij altijd vervelend doen, heel aanwezig zijn, steeds kopjes geven overal waar maar kon. En met eten vreselijk schooierig zijn.
Verder eet hij wel gewoon, drinkt gewoon, gisteravond zag ik hem wel op de bak zitten voor een plasje maar kon niet goed zien of er wel wat uit kwam ...
Hij komt overigens nauwelijks buiten. Alleen als wij thuis zijn, dus in de weekenden, en alleen overdag.
Als hij niet beter is donderdag avond bel ik voor een afspraak bij de dierenarts.
Maar hebben jullie dit al eens mee gemaakt ?
Dit is Pluis