Wat een rot situatie voor jullie! Al in de eerste plaats dat je een kat kreeg waar jullie eigenlijk al niet op zaten te wachten.
Als ik je verhaal zo lees, is veel ouderdom. Heel veel katten die richting het einde gaan lopen er zo bij zoals jij beschrijft. Het verbaasd met dan ook niet heel erg dat de dierenarts niet intensief gaat behandelen omdat dat waarschijnlijk voor jullie maar ook voor haar gewoon niet loont. (Voor jullie financieel en voor haar, haar lijden verlengen)
Wat je nu al doet klinkt goed, je houdt de opname van eten maar ook van vocht in de gaten en stuurt dat waar nodig bij. Speciaal dieetvoer etc, is vaak een wassen neus. Als jij zorgt dat het eten wat ze eet van goede kwaliteit is, is dat in mijn opinie, het beste wat je voor haar nu nog kan doen. Dat ze zo nu en dan haar behoefte naast de bak doet is waarschijnlijk ook ouderdom en een gevolg van dat ze het niet meer zo lang op kan houden en te laat bij de bak is.
Het lijkt erop dat ze niet meer heel lang te leven heeft, katten zijn een kei in het verbergen van ongemak en pijn. Om die reden zou ik inslapen, als de symptomen verergeren, als optie overwegen. Ze heeft een mooie leeftijd dus als je daarmee het lijden stopt, zou dat mijn keuze zijn.
Sterkte met het verdere verloop.