Iedereen hoopt stiekem, dat er een kern van waarheid schuilt achter de mythe: Pegasus. En net als ieder andere, nuchtere nederlander geloof ik daar niet zo in. Een paard met vleugels? Yeah right. Ik ontmoet je wel weer in een volgend leven.
Maarja, als je dan toch een ei vind in dat kleine beetje mest, ga je toch dingen verwachten. Kijk je toch anders tegen de geschiedenis aan. Je gaat geloven in deze mythes.. Dus met goede moed, volle hoop en heel veel gekheid, neem je zo'n ei mee...
De buren hebben een schouwlampje en we konden duidelijk zien dat er IETS in zat, maar echt hoefgetrappel heb ik nog niet gehoord. Toch gaan we het een kans geven. Uiteraard zal ik jullie mee nemen in dit kleine wonder, want geloof me, dit gaat veel geld waard zijn!
Net gevonden, het kleine ding. Vol verwondering en misschien zelfs met open mond, heb ik er naar staan kijken..

Om het vervolgens zorgvuldig schoon te maken.

Nadat ook de buurvrouw met open mond gestaan heeft, besloten het ei een kans te geven. Ik heb nog een prima functionerend terrarium met warmtelamp.

Mocht er niks uitkomen, dan zal niemand mij geloven... Maar ik weet, pegasus bestaat!