Maar de buren van mij hebben een hotel/restaurant/café en dat kan soms best luidruchtig zijn niet erg maar oké.
Sinds een maandje of 1 of 2 hebben ze een klein hondje maatje groter dan zo'n chiwawa (weet niet hoe je het schrijft

En word dan 1 of 2 keer per dag uitgelaten.
Niet zo heel erg bemoei ik me niet mee maar hij staat aan onze kant dicht bij ons huis (nog wel andere kant van de schutting) en dan s'ochtends begint hij met piepen en dan constant door en ergens in de middag begint hij dan de hele tijd te blaffen en dan ook niet voor even.
Niemand die ook bij hem checkt oid en geen drinken of voer en ik irriteer me eigenlijk er wel behoorlijk aan het geblaf.
Zelf hebben we nu dan ook een hond voor een paar dagen en hebben we de voordeur open en het hek dicht dus die loopt gwn buiten en 2 katten die naar buiten gaan overdag.
Maar heeft misschien iemand tips voor wat ik dan kan gaan doen oid (alleen met hun in gesprek gaan gaat niet zo makkelijk omdat die man behoorlijk agressief is en ons niet bepaald mag) maar ik vind het blaffen ook niet kunnen en ook niet hondwaardig.