ik ben zelf 6 dagen in Parijs geweest en mijn hond, Saar, is naar de buren geweest. Allemaal leuk en aardig, maar ze is ruim een halve kilo aangekomen, en voor een klein hondje is het best veel. Saar is een kruising Maltezer en een shi tzu, met ook iets van een yorkshire erin, maar dat weten we niet precies. Bij de buren heeft ze in die 6 dagen 2x een korstje brood gehad en als Saar geen honger heeft, eet ze ook niet. Er is veel met haar gewandeld, s'ochtends sowieso een uur en ook in de middag en avond is ze regelmatig meegenomen. Thuis krijgt ze ook af en toe een korstje brood, mag ze mee naar stal en fiets ik minimaal 3 keer in de week met haar door het bos.
Je kan ook echt voelen dat ze is aangekomen. Om haar ribben te voelen, moet je nu meer moeite doen en ook haar ruggenwervels zijn minder goed te voelen. Ik heb haar vanochtend gewogen, en inderdaad, ze is 600 gram aangekomen. Ook haar conditie is achteruit gegaan, ik had haar vandaag meegenomen naar stal (dit kan komen door dat een weekje niet is gedaan). Verder is ze wel erg speels en haar blije zelf.
Zijn er spieren bijgekomen of zijn haar vetjes te voor schijn gekomen? Foto's plaatsen heeft geen zin, het haar wat ze heeft vertekent heel erg