Urine laten lopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Urine laten lopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-16 13:29

Ik heb een Duitse herder teef van 1,5 jaar. Als pup zijnde liet ze van entausastme wel eens wat urine lopen. Dit hebben we nooit gestraft. Wel duik ze in elkaar of loopt ze weg als het gebeurt.

Nu gaat dit aardig goed, op 1 persoon na. Zodra ze me broer ziet. Is het mis. (Maak niet uit hoeveel tijd er tussen is wanneer ze hem ziet)

Soms gaat t goed maar soms ook weer mis.

Terwijl ze wel zindelijk is. Savonds met de laatste ronde wilt ze niet eens plassen (rond 22.00) dan wordt ze smorgens tussen 7.00 en 8.00 uitgelaten en dat duurt t soms even voordat ze gaat plassen)

Hoe kan ik me hond helpen dat ze urine niet meer verliest als ze me broer ziet? Meestal laten we haar uit voordat hij komt.

Maar omdat me broer en ik op kantoor van me ouders werken, komt hij soms onverwachts binnen. Hij negeert haar volkomen maar dat werkt ook niet.

Nu wordt ze 3 juni gesteriliseerd nu ben ik bang dat ze incontinent gaat worden. Of staaf dit los van elkaar

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 14:20

Hier heb ik er ook eentje die dat doet als hij heel blij is. Ik denk niet dat je er iets aan kan doen.
De hond is gewoon enorm blij met je broer. :D
Hier moet ik hem ook niet aanhalen want dan plast hij alles onder. Het beste is gewoon niet te enthousiast doen. :')

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 19:04

De hond van mijn moeder deed het ook.
Wat daar hielp was als er visite kwam die moesten de hond echt volkomen negeren.
Niet aankijken,niet aaien, niks.

Pas als ze eenmaal zaten en de koffie voor de neus hadden dan kon de hond geaaid worden.
Al ging dat dan nog wel eens mis.

Maar je broer moet haar echt negeren,dat werkt het beste :j