De DA gaf ook aan dat, naarmate ze ouder werd, elk half jaar die narcose niet meer gezond zou zijn.
Het enige wat ik nog niet geprobeerd heb ga ik vanaf donderdag a vrijdag doen: poetsen. Nu moet eerst haar getrokken tand (enfin het tandvlees, niet de tand) helen. DA zei van daar een paar dagen mee te wachten nu.
Verder heeft ze al van alles gehad, ze heeft hier knoken liggen waar je een leger van kan voeren, noem het en ze heeft het;
Gewone beige runderhuid knookjes, zo'n wit "plakje" speciaal voor de tanden, zo'n witte knook met knopen speciaal voor tanden. Een varkensoor ligt ook op haar kussen, ze heeft een gerookt been liggen, in dit alles heeft ze geen interesse. Het enige wat haar kon bekoren was een knook met nog een deel vlees aan dat gerookt oid was (geen rauw vlees iig) dus dat is ook hetgeen wat ik nu maar probeer maar dat helpt niet voldoende lijkt het wel. Ik heb van de DA ook nog een plakje en een knook mee gekregen die ik kon proberen, ik hoop dat die haar wél genoeg interesseren maar dat kan ik dus ook morgen pas proberen.
Verder krijgt ze wolf of wilderness brokken (die met het bizonvlees nu.)
Wie o wie kent nog een optie voor een enigszins luie hond kwa knabbelen? Zodra ze het vlees van boven genoemde knook af heeft en het echte "schuren" begint heeft ze in die knook nl ook geen enkele interesse meer.

En wat als ze straks al haar tandjes kwijt is?
We zijn daar nu nog wel een eind van af maar toch...