1.

Afgelopen weekend hadden Siepie en ik twee wedstrijden. Zaterdag hadden we een onderlinge wedstrijd in Hardenberg en zondag hadden we een FHN wedstrijd in Zevenhuizen.
Zaterdag begonnen we met de gambling wat perfect ging en waar we eerste mee werden. Als tweede hadden we het vast parcours wat perfect ging en toen we nog drie hindernissen te gaan hadden ging Siep zonder enige aanleiding langs de tunnel heen dus hadden we een weigering en veel tijd verloren helaas waardoor we vierde werden. Als laatste hadden we de jumping en Siep was toen erg moe en afgeleid waardoor we een disk kregen. Maar over de hele dag gezien heeft ze fijn gelopen. En we hadden een eerste prijs!! Wij lopen dit jaar voor het eerst in de A en vorig jaar hebben we 1 keer een derde plaats kunnen bemachtigen maar helaas hadden ze toen als prijs een speeltje. Dit jaar hebben we in Dalen een tweede prijs gehaald en ook hier kregen we weer een speeltje. Leuk voor Siep, maar ze heeft inmiddels genoeg speeltjes. Ik hoopte dus heel erg op onze eerste beker want dat mag toch wel na meer dan een jaar wedstrijden lopen. En toen kregen we helaas ook dit keer een speeltje, maar alsnog trots op een eerste plaats!
Zondag begonnen we met de jumping wat heerlijk ging, ze was niet super snel maar luisterde goed en we hebben een derde plek kunnen bemachtigen. Tijdens de gambling zag ze vlak voor we moesten starten mensen die ze kende en toen kon ik haar aandacht wel vergeten hihi, alsnog 25ste geworden van de 35. Als laatste het vast parcours en Siepie is vaak bij het laatste rondje erg moe en sloom en ik heb dan weinig aandacht. Maar dit keer was ze niet de snelste maar ook niet heel sloom en ik had haar volle aandacht, het ging fijn!! Helaas bij de enalaatste hindernis, de kattenloop, viel ze eraf waardoor we tijd verloren en ook een fout hadden. Ze vond het wel eng om er nog eens overheen te gaan maar deed het wel! We werden 13e. Hier hadden ze gelukkig voor alle onderdelen bekers en dus hebben Siepie en ik onze allereerste beker in ontvangst mogen nemen!!
Kortom, ik heb een leuk weekend gehad! Heerlijk gelopen en op de jumping een promo gehaald! En daar komt ook nog eens bij dat we nog steeds eerste staan in de competitie van de FHN!

Ik ben heel erg trots op m'n kleine Siepje!

Siepie - teefje - friese stabij x border collie - 27.09.2012
2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Leuk dat je hebt gekeken, ik hoop dat je genoten hebt van de foto's!