Helaas kan niemand in mijn omgeving rijden. Trein is niet echt een optie, krijg ook zijn spullen mee als het door gaat en dat kan ik niet allemaal alleen meenemen. Heb inmiddels twee dierentaxi's een mailtje gestuurd, hopelijk krijg ik snel antwoord.
Ik ben zondag in Beverwijk en moet terug naar Rotterdam, ik kan de kat mee nemen maar dan moet hij/zij in rotterdam opgehaald worden kan bij mij niet mee naar binnen ivm honden.
Ik heb liever de spulletjes mee zodat hij toch nog een beetje zijn eigen omgevingsgeur bij zich heeft. Ik zou er dinsdag om 19.00 moeten zijn.
De eigenaar en ik zelf ook, willen eerst kijken of er wel een klik is tussen mij en de kat, als die klik er is mag ik hem direct meenemen.
cissy
Geplaatst: 29-04-16 22:44
De kat zit dus in Den Bosch en jij woont in Beverwijk of is het andersom?
In je profiel gespiekt, jij zit in Beverwijk. Is het ook een optie om eerst zelf met de trein te gaan en dan als de klik er is de kat en spullen op te halen? Als de klik er niet is scheelt dat een hoop geregel.
Laatst bijgewerkt door cissy op 29-04-16 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Murloc
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-16 22:47
cissy schreef:
De kat zit dus in Den Bosch en jij woont in Beverwijk of is het andersom?
Spullen zou je ook in een koffer op wieltjes kunnen doen en dan samen met kat in reisbench op de trein meenemen. Als de spullen in koffer passen tenminste