Voor de mensen die me niet kennen: aangenaam, ik ben crazy catlady

Na twee lieverds die zijn overleden aan een fatale ziekte, bedacht ik het goede voornemen om even iets leuks en luchtigs tussen alle ellende door te nemen, een gezellige mamapoes met snoezige kleintjes of zo

*hart breekt*
Ja hoor, kom maar door

Donderdag (21-04) maakte dit heerschap zijn grote intrede. Inmiddels is hij hier helemaal gewend, en kan ik jullie voorstellen aan Grumpy, a.k.a. Meneer Mopperkont!

Laat je niet misleiden door zijn boze blik, zo zit zijn gezicht gewoon het lekkerst. Hij jaagt er ook zonder moeite inbrekers mee weg (draaien zich meteen gillend om), dus da's een leuke bijkomstigheid.
Hij kwam binnen met een volledig ontstoken mond. Tanden waren aan het wegrotten en de ontstekingen waren doorgetrokken in zijn hele kaak. Hij moet ontzettend veel pijn hebben gehad. Ook loopt hij moeilijk en is hij kortademig. Zijn vacht zit vol klitten, met ook enkele kalende plekken, en ruikt naar oud en muf en een vleugje overrijpe paddenstoelen

Nu zijn zijn tanden getrokken (zijn gezicht is daardoor nog opgezwollen, hij krijgt Loxicom/Metacam en AB), hij is parasietenvrij, een uur geleden heeft hij zijn eerste stevige drol gedraaid, en uit de röntgenfoto's kwam spondylose en artrose, dus hij blijft sowieso altijd op de Loxicom staan tegen de pijn. Ik hoop ook zijn klitten snel te kunnen aanpakken, en dat zijn kussentjes snel genezen nu hij binnen zit (en de hele dag op bed ligt

Qua gedrag is hij een heerlijk bejaard heerschap

Maar over één ding zijn we het altijd eens: samen knuffelen is heerlijk! Hij ligt het liefst lepeltje-lepeltje met me onder het donsdeken. Hij knuffelt het liefst de hele dag door. En als ik aanstalten maak om op te staan, krijg ik een mopperserenade over me heen, uiteraard

Wensen jullie deze lieve oude heer veel beterschap toe?
Liefs van ons!