nu er meer topics verschijnen over het inrichten van je terrarium of kooi voor je knaagdieren of konijn, leek het mij leuk om ook een topic voor Sap en Sok te openen. Ik merk dat mensen het leuk vinden om het bij te houden (en ideeën op te doen

Helaas, ik heb een blauw wiel van mijn tante gekregen en een blauw voerbakje ooit gekocht. Ik zit er aan te denken deze met hout te bekleden, het zijn helaas best wel dure dingen die ik niet graag opnieuw koop (ik heb per ongeluk een wiel weggegooid

De kooi zelf:

Ik heb via marktplaats voor een tientje een oude boekenkast opgehaald, waar mijn vader aan de binnen kant gaas heeft gemaakt, in de plankjes een gat en twee deurtjes ervoor. Ik maak het hok nu vaker schoon, ik probeer en sowieso elke dag of een keer in de twee dagen de losse poepjes eruit te vissen en een keer in de week gaat alles eruit en zuig ik het uit en haal ik er een doekje door heen. Meestal is een groot deel nog schoon en dit hergebruik ik weer, anders gaat er best veel doorheen en dat vind ik zo zonde

De bewoners zelf hebben een website/blog:
www.sapensok.weebly.com
Ik moet hem nodig weer eens bijwerken merk ik wel

Als mensen goede ideeën hebben? Ik zit er nu al aan, maar volgende week heb ik twee weken vakantie en is de toetsweek voor mij voorbij en dan heb ik alle tijd