Hallo bokkers ! Na het overlijden van onze vorig hond max op 4/12/15 was ik al vrij snel aan het kijken naar een pup. Max had een mooie leeftijd van 15 jaar bereikt en is vredig ingeslapen. Het was beter zo...
Maarja willen je ouders ook wel weer een pup ? Moeders wel maar vaders... dat was een ander verhaal. Uiteindelijk toch met pijn en moeite overgehaald
En toen ineens kwam Shadow opduiken..
Donderdag stonden er nog 3 pups te koop. 1 teefje en 2 reutjes, wij wilden heel graag een reutje dus hadden nog keuze. Toen kwam vrijdag, nog maar 1 reutje te koop... Ow nee dacht ik zometeen is die weg
Dus pa helemaal overdonderd toen ik zei of we savonds nog naar een pup konden kijken... Jaja als je alleen maar kijkt.. Yeah right
Dus 11 s'avonds kwamen we terug met toen nog 'Frodo'.. Wat een afschuwelijke naam
Wij houden van Lord of The Rings maar aan Frodo hebben we allemaal een hekel.. Dus een andere naam kwam er heel snel namelijk Shadow !
Genoeg gepraat hier wat informatie over Shadow en wat plaatjes
Naam: Shadow
Leeftijd: 9 Weken
Geslacht: Reutje
Ras: Labrador/Berner Sennen X Tricolor Collie
Dit is hem dan
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Bedankt voor het kijken !!
Maarja willen je ouders ook wel weer een pup ? Moeders wel maar vaders... dat was een ander verhaal. Uiteindelijk toch met pijn en moeite overgehaald

Donderdag stonden er nog 3 pups te koop. 1 teefje en 2 reutjes, wij wilden heel graag een reutje dus hadden nog keuze. Toen kwam vrijdag, nog maar 1 reutje te koop... Ow nee dacht ik zometeen is die weg

Dus pa helemaal overdonderd toen ik zei of we savonds nog naar een pup konden kijken... Jaja als je alleen maar kijkt.. Yeah right

Dus 11 s'avonds kwamen we terug met toen nog 'Frodo'.. Wat een afschuwelijke naam

Genoeg gepraat hier wat informatie over Shadow en wat plaatjes

Naam: Shadow
Leeftijd: 9 Weken
Geslacht: Reutje
Ras: Labrador/Berner Sennen X Tricolor Collie
Dit is hem dan

1.

2.

3.

4.

5.

6.