Ziet er uit als een ontsteking en ziet er pijnlijk uit.. Ik zou zeggen naar de DA!
nienke555
Geplaatst: 13-04-16 16:25
Ach arme hammie! Ik weet niet wat het is... Misschien kan je eens googelen? Of vragen op de hamstergroep op facebook: https://www.facebook.com/groups/6469453 ... 5/?fref=ts Of je dierenarts even bellen? Of mailen met een foto?
Anoniem
Geplaatst: 13-04-16 16:28
Het lijkt meer onder het oor dan erop? En misschien iets waar je beter mee zit bij de dierenarts dan op bokt . Bellen voor advies is gratis he. Wie weet kunnen jullie de foto ook mailen.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 13-04-16 16:29
Heeft hij ook jeuk, krabt hij veel? zo ja dan zou ik even naar de dierenarts gaan, het doet mij denken aan oormijt. Is niet dodelijk, maar wel erg vervelend voor het diertje
idapaulien
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-16 16:40
Ze zegt dat hij niet veel krabt. Mijn zusje zit op kamers en vroeg mij of ik wist wat het was. Ik zat zelf ook aan mijt te denken. Ik dacht ik kan altijd bokt vragen, maar ze gaat anders zeker naar de DA
Ik vind hamsterwatten altijd doodeng, want de watten kunnen zo strak om de pootjes gaan zitten dat ze afsterven... Vind het er ook uitzien als een soort mijt, maar zou inderdaad toch even naar de DA gaan
Anoniem
Geplaatst: 13-04-16 16:57
Jaa ze vinden het heel fijn om nestjes te bouwen te slepen ergens mee he! Waar je alleen met hamsterwatten op moet letten, en wat veel mensen niet weten, is dat ze erin kunnen stikken, of erin verstrikt kunnen raken en dan bijvoorbeeld een pootje kunnen verliezen. Ik bedoel het niet als kritiek hoor, maar meer als zorg/tip! Als alternatief zou je zus bijvoorbeeld toiletpapier kunnen geven (kunnen ze ook geweldig mee bezig zijn), kleine stukjes fleece, of een zachte bodembedekker waar Harry nestjes van kan maken (katoenbedding bijvoorbeeld).
idapaulien
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-16 15:52
Bedankt voor jullie reacties! Ze heeft inmiddels een afspraak gemaakt bij de dierenarts