Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Ja we hebben van die Carnibest worsten al geven we in de praktijk dus meer vogels en eendagskuikens want dat lusten ze alle vier heel graag. Verder runderhart en kippenhartjes.
Deze zak maak ik nu maar op maar ik weet dus niet in hoeverre de informatie die ik krijg onpartijdig is, zeg maar. En die zakken tikken lekker aan, 20 euro voor 1,5 kg.
Drinken doet Oscar trouwens heel goed dus daar kan het niet aan liggen.
Sann_ schreef:Ik zou wel eerst de blaasgruis oplossen met een voeding van de dierenarts (of prins struviet,verkrijgbaar bij dierenspeciaalzaak).
Daarna kun je rustig weer over naar je eigen voeding.
Pas als het blijft terugkomen is het nodig om zo'n voeding altijd te geven.
lieveli schreef:=Sann_ schreef:Ik zou wel eerst de blaasgruis oplossen met een voeding van de dierenarts (of prins struviet,verkrijgbaar bij dierenspeciaalzaak).
Daarna kun je rustig weer over naar je eigen voeding.
Pas als het blijft terugkomen is het nodig om zo'n voeding altijd te geven.
Ja we hebben een zak Sanimed, die moeten we opmaken. Maar dat is dus hoofdzakelijk rijst en aardappel, daar wil ik Oscar niet voor vast op zetten.
Meikje schreef:Heel opvallend dat zoveel katten blaasgruis krijgen op Carnibest! Ik zou overgaan op een ander merk. Eendagskuikens kan prima. Je kunt de eerste week ascorbinezuur-poeder (vitamine C) door de kvv doen om het blaasgruis te doen oplossen.
lieveli schreef:Ik weet niet of zijn bloed gecontroleerd is. Wat zijn dat voor kruidenpillen?