Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
angrywolf schreef:Voor katten heb je advantage, Dat is het zelfde als advantix maar dan voor katten.
Maartje1990 schreef:Wij hebben een seresto band tegen vlooien en teken. Zit speciale veiligheidssluiting en nog een stuk waar het sneller knapt in geval van nood. Deze is tegen teken en vlooien en schijnt heel goed te werken. Maar voor de zekerheid geef ik ook comfortis pillen van de dierenarts (1x per maand)
Leffroi schreef:Bravecto heeft ook iets in ontwikkeling voor de kat hoorde ik laatst. Weet alleen niet op welk termijn ze er mee komen. Echter heeft bravecto niet zoveel nut tegen teken, gezien de teek alsnog zijn speeksel uitspuugt als hij de hond bijt. De teek gaat echter wel dood, maar als het al te laat is.
maralyn schreef:Leffroi schreef:Bravecto heeft ook iets in ontwikkeling voor de kat hoorde ik laatst. Weet alleen niet op welk termijn ze er mee komen. Echter heeft bravecto niet zoveel nut tegen teken, gezien de teek alsnog zijn speeksel uitspuugt als hij de hond bijt. De teek gaat echter wel dood, maar als het al te laat is.
Geld bij alle ont tekings middelen.
Net een cursus gehad, zowel bravecto, nextgard spectra, als pipetten.
Beest moet eerst bijten, en gaat dan dood.