De dagen erna zag het oog er rustig uit, dus ik heb het even zo gelaten.
Nu een week later, zag het er nog steeds goed uit, maar omdat de oren bedekt zijn met veren voor de zekerheid de beide kippen nog even nagekeken, de andere kip heeft
Nog steeds nergens last van, mijn de zelfde kip had weer een vies oor, geen grote korsten meer, maar wel vies. Toen ik beter keek en de kip zijn kop even stilhielt zag ik dat zijn oorschelp krioelde van de kleine beestjes!
Gelijk de hele kip nagekeken, ik kan nergens anders beestjes vinden behalve in dat ene oor (andere oor is ook schoon) en andere kip heeft ze echt niet (heb nog een keer gekeken)
Ik heb beide kippen helemaal. Ingesprayd met speciale spray tegen mijten, vlooien en andere insecten die op kippen leven, en ook speciale druppels in de nek gegeven.
Maar heeft iemand enig idee wat dot voor beesten zijn?!
Het waren er erg veel, het leek op een nest wat zich in dat oor genesteld heeft.. En ze bewogen erg snel, ze waren ook onwijs klein ik denk 1mm en zwart? Van kleur..
Nou niet gelijk met zijn alle roepen dat ik ermee naar de dierenarts moet.. Ik ga het eerst even zelf behandelen en als het over een week niet over is maak ik een afspraak bij de dierenarts en neem dan ook beide kippen mee