Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Yenni schreef:Onze hond durft niet over de laminaat te lopen. Altijd al gehad, is nooit over gegaan.
hoe verplaatst de hond zich dan?
essiesilly schreef:Ik zal nu wel de knuppel in t hoenderhok gooien maar waarom laat je hem niet in de buurt van jullie slapen, hij vind het duidelijk zeer onprettig om alleen te slapen, als je dan ook al niet eens durft te lopen
Yenni schreef:Een 2de hond wil mijn moeder echt niet.
Ze staat een uur te piepen en durft niet te lopen en dan spurt ze heel snel naar haar plekje onder de salontafel.
------
We zijn ook nog verhuist
Brainless schreef:Je kunt evt voor over het laminaat een afvalstuk vloerbedekking halen bij bv Leenbakker.
Kost een paar tientjes.
Dat kun je dan 's avonds over het laminaat leggen, zodat de hond iig durft te lopen.
Overdag kun je dat oprollen en ergens in de hoek wegzetten.
Yenni schreef:De hond heeft dit altijd al gehad. In het andere huis hadden we een houten vloer. Daar durft die ook niet over heen.
Drinken en eten staat naast zijn mandje. Hij kan dus gewoon eten en drinken.
Ik zal eens met mama overleggen om de radio aan te zetten.
De hond bij mijn vader is 2 weken geleden overleden dus om de hond terug bij mijn vader te plaatsen heeft nu ook niet zo veel zin meer.
De hond is altijd al bang geweest. We hebben ook al een mat geprobeert maar ook dat vind ze niks. En om nu het hele huis onder de tapijt te leggen ziet mijn moeder ook niet zitten.
Yenni schreef:De hond heeft dit altijd al gehad. In het andere huis hadden we een houten vloer. Daar durft die ook niet over heen.
Goof schreef:Yenni schreef:De hond heeft dit altijd al gehad. In het andere huis hadden we een houten vloer. Daar durft die ook niet over heen.
Maar waarom, in vredesnaam, als die hond altijd al aangeeft aan jullie bang te zijn op een gladde vloer, doen jullie er niets aan?
Dat dier leeft al 9 jaar lang in angst in huis. Ik vind het schandalig, serieus.
Zoek een ander baasje als dit de instelling van je ouders is.