Altijd al was het idee om aan een Aussie te beginnen als ik het huis uit ging. Tot een vriendin haar hond weg moest doen en ik dat aan mijn ouders vertelde. Helemaal niet met het idee om hem over te nemen, een hond voor mezelf mocht van mijn ouders tenslotte echt niet zolang ik thuis woonde. Ze begonnen er meteen over dat ik hem vast wel wilde hebben. Mijn vader zei zelfs dat er over een herplaatser wel te praten viel! Helaas werd het niks met die Aussie dus ik liet het een beetje los. Ik geloofde namelijk echt niet dat het zomaar zou mogen. Vervolgens zijn mijn vriend en ik met de Teckel van mijn ma aan het wandelen in de Loonse en Drunense Duinen en komen we mensen met Aussies tegen. Superleuk natuurlijk! Toen kwam het zo ter sprake dat ik in de toekomst graag een Aussie zou willen, etc. Ze vertelde mij dat ze een herplaatser wisten te zitten. Nummer van die persoon gekregen en 's avonds meteen gebeld nadat ik met mijn ouders had overlegd of het echt mocht. En ja het mocht!! Maar wel eerst op proef. Helaas was iemand mij voor en moest ik afwachten of dat wat werd. En dat werd het, dus ook deze Aussie was niet voor mij bestemd. Toen een lijstje fokkers afgegaan of ze een herplaatser hadden. Uiteindelijk kreeg ik op maandag 7 maart een mail van mensen die mijn mailadres via, via hadden gekregen. Ze hadden een 5 maanden oude reu (Cooper) zitten die dominant was naar de kinderen toe. Hij pakte hun koekjes af als ze niet opletten. Wij hebben geen kinderen dus zijn we een paar dagen later langs gegaan om te kijken. Mijn moeder ging mee en haar eerste reactie was dat ze hem wel erg druk vond

Mijn vriend en ik waren er al vrij snel uit, hij is geweldig! Hij heeft nog veel te leren maar leert zo snel! Nadat hij er 10 dagen was hebben mijn ouders overlegd en ook van hun mocht hij blijven!
Toen was het dus officieel, mijn eigen Australian Shepherd!

Ik heb wel even wat traantjes gelaten, ik was het gelukkigste meisje op de wereld

Hij heette Cooper maar we hebben hem een nieuwe naam gegeven om dit toch een nieuwe start is. Hij heet nu Dyson, ja die stofzuiger

Maar nu de foto's! Respect als je alles hebt gelezen

1. Op de eerste dag samen met Lieve

2. Tweede dag lekker voor de schuifpui liggen

3.

4.

5. Afgelopen zondag meteen al op de foto gezet door Femke!
Knapperd

6. En samen

Jullie snappen vast wel dat ik helemaal verliefd ben