Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sanso schreef:Nog nooit van gehoord, ik zal zo eens googlen.
Hoezo alleen buiten te gebruiken als ik vragen mag?
Danique01 schreef:sanso schreef:Nog nooit van gehoord, ik zal zo eens googlen.
Hoezo alleen buiten te gebruiken als ik vragen mag?
Ze zijn hard en hard rollen kunnen ze goed. Zijn hier al een paar keer door een ruitje gegaanDe honden vinden het wel geweldig om hard achteraan te rennen en proberen te pakken. Doordat je ze een maat te groot hoort te kopen, kunnen de honden ze niet optillen en zijn ze moeilijk kapot te krijgen.
Edit Op youtube kan je er filmpjes over vinden en ze zijn ook in eivormen
Aedema schreef:Mijn broer heeft ook een hond die alles sloopt, hij had vorig jaar zo'n vlostouw (schrijf ik dat goed?) gehaald, een reusachtig gevaarte en die leeft nog steeds.
Verder zou ik niet weten wat ik zou doen, misschien zo nu en dan eens zo'n groot stuk overgebleven bot bij de slager weghalen voor de verandering?
Citaat:Ohhh, dat is wel heel handig inderdaad :p Hij is inderdaad ook erg lomp. Ik zal eens kijken of ik ze ergens kan bestellen, zal die zeker leuk vinden omdat het een bal is
speurneusc schreef:een zwarte kong is de grootste en de sterkste
wat mijn honden ook kregen om te spelen en wat eigenlijk het langs goed bleef waren afgeknipte pijpen van spijkerbroeken, wel echte wranglers van het dikke spijkerstof niet die katoenen spijkerbroeken
magda_90 schreef:Ik kan je de hand schudden: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=73&t=1851393.
Mijn pup, nouwja puber is nu 1,5 jaar oud en het sloperige begint te verminderen. Nu heb ik voor binnenspeelgoed een zwarte kong en van dat B-merk (wat ik nu dus online niet kan vinden) diverse speeltjes. Hufterproof!
Voor buiten heb ik zo'n Jollyball egg en van dat B-merk 2 ringen. Ook hufterproof!
Danique01 schreef:Citaat:Ohhh, dat is wel heel handig inderdaad :p Hij is inderdaad ook erg lomp. Ik zal eens kijken of ik ze ergens kan bestellen, zal die zeker leuk vinden omdat het een bal is
Tot nu toe vinden alle honden waarvan ik weet dat ze het hebben het erg leuk, ze kunnen er wel erg boos op worden als ze hem niet kunnen pakken
sanso schreef:magda_90 schreef:Ik kan je de hand schudden: [BB] Hufterproof speelgoed voor honden.
Mijn pup, nouwja puber is nu 1,5 jaar oud en het sloperige begint te verminderen. Nu heb ik voor binnenspeelgoed een zwarte kong en van dat B-merk (wat ik nu dus online niet kan vinden) diverse speeltjes. Hufterproof!
Voor buiten heb ik zo'n Jollyball egg en van dat B-merk 2 ringen. Ook hufterproof!
Jollyball egg heb ik ook ooit iets over gevonden inderdaad. Heel fijn he, zulke slopers.
Wat bedoel je met het B-merk ?
magda_90 schreef:sanso schreef:
Ik kan je de hand schudden: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=73&t=1851393.
Jollyball egg heb ik ook ooit iets over gevonden inderdaad. Heel fijn he, zulke slopers.
Wat bedoel je met het B-merk ?
Zie mijn edit! Ik bedoel het merk Sumo. Voordeliger, maar dezelfde sterke kwaliteit.
DkimmelieD schreef:Vreemd dat ik jullie niet de Tastybone hoor noemen. Echt kauwplezier voor je hond. Ideaal dus wanneer je hond erg van kauwen houd! Heb je een bordeaudog (oid) neem dan de grootste maat... Dan kunnen ze de kiezen er moeilijk op krijgen en gaat het kauwen moeilijker. (kracht zit in de kaken)
Ik heb wel eens gehoord dat de Tastybone zo stuk was. Dan hebben zij waarschijnlijk niet het juiste merk gehad of een maat te klein. In de link de goede: http://grotehonden.com/index.php?action ... 31&lang=NL
Het is een nylon bot met een smaakje. Er kunnen wel kleine mini stukjes vanaf komen, het is niet schadelijk wanneer de hond dit binnen krijgt, gaat er via de natuurlijke manier gewoon weer uit.Je doet er langer dan een half jaar mee, wanneer het stuk te klein wordt en dus in zijn geheel doorgeslikt kan worden uiteraard wel weg halen dus en een nieuwe halen.
Veel mensen zijn in het begin een beetje sceptisch... Maar het is echt een aanrader! Kaassmaak doet het overigens altijd wel goed. Gewoon proberen zou ik zeggen!
_Liv schreef:Zo'n harde bal vinden ze inderdaad fantastisch! Maar pas wel op voor de tanden, bij onze hond waren zijn hoektanden door deze bal behoorlijk afgesleten. Ook al kon hij hem alleen maar duwen, hij zette hem klem en probeerde hem toch te slopen.
Wel altijd vreselijk blij als hij hem kreeg en gaat inderdaad erg hard, dus tuin is een goed idee!
DkimmelieD schreef:Vreemd dat ik jullie niet de Tastybone hoor noemen. Echt kauwplezier voor je hond. Ideaal dus wanneer je hond erg van kauwen houd! Heb je een bordeaudog (oid) neem dan de grootste maat... Dan kunnen ze de kiezen er moeilijk op krijgen en gaat het kauwen moeilijker. (kracht zit in de kaken)
Ik heb wel eens gehoord dat de Tastybone zo stuk was. Dan hebben zij waarschijnlijk niet het juiste merk gehad of een maat te klein. In de link de goede: http://grotehonden.com/index.php?action ... 31&lang=NL
Het is een nylon bot met een smaakje. Er kunnen wel kleine mini stukjes vanaf komen, het is niet schadelijk wanneer de hond dit binnen krijgt, gaat er via de natuurlijke manier gewoon weer uit.Je doet er langer dan een half jaar mee, wanneer het stuk te klein wordt en dus in zijn geheel doorgeslikt kan worden uiteraard wel weg halen dus en een nieuwe halen.
Veel mensen zijn in het begin een beetje sceptisch... Maar het is echt een aanrader! Kaassmaak doet het overigens altijd wel goed. Gewoon proberen zou ik zeggen!