In oktober hebben wij een maand geholpen als vrijwilligers bij het dierenasiel bij ons in de buurt. Wij wisten toen al dat wij eind december ons eigen huis zouden krijgen maar hadden nog geen datum.
Natuurlijk had ik nooooit naar het asiel toe moeten gaan ! Zo veel lieve katjes

En toch was daar PoesPoes, een jong katertje van 3 maand oud. Een mooi grijs katje met een wit vlekje onder zijn kin en het puntje van zijn staart

De bedoeling was dat hij daar nog een poosje zou blijven, hij moest zoveel wegen, dan zouden ze hem laten castreren en vaccineren en dan zou hij weg mogen.
Mijn ouders hebben daar toen een stokje voor gestoken, een castratie op zo'n jonge leeftijd vonden we allemaal not done maar goed ... Dat is uiteindelijk ook niet gebeurd en toen kwam hij begin november bij mijn ouders in huis

Achteraf denken wij nu dat hij de niesziekte had, in een milde vorm, waarvan onze twee oudste katten ziek zijn geworden. Uit eindelijk zijn deze twee katten ook overleden

Maar goed PoesPoes was dus "the cat from hell" nou ja op sommige tijdstippen

Sinds januari woont hij dus bij mij en mijn vriend en is hij nog steeds zo "aanwezig" ook al krabt hij minder, af en toe springt hij nog steeds vol op je hand of je voet

Hij heeft nu ook een vriendje waar hij veel me speelt en slaapt, het is zo lief om te zien. S'avonds als ik uit mijn werk kom gaat hij voor me staan en dan moet ik hem echt even een knuffel geven anders blijft hij me volgen

Hij is met 6 maand gecastreerd, en over een maand mag hij eindelijk, samen met zijn vriendje de weide wereld in

Maar nu het min puntje, hij is vreselijk aan de diarree ! Alweer een poosje dus we gaan vanavond weer naar de dierenarts met hem

Nu heeft hij om de zoveel tijd diarree, dan weer een dag of twee harde ontlasting en dan begint het weer ...
En vanmorgen dus echt hele dunnen ontlasting, echt net water met wat bloed er in ! Dus meteen de dierenarts gebeld

Waar kan dit van komen ?? Hij is verder helemaal happy, speelt veel, eet gewoon, hij ziet er ook niet ziek uit ...
Hierbij nog wat foto's van ons boefje

Bedankt voor het lezen en de eventuele adviezen, oplossingen ...