Dit is de allereerste keer dat ik een topic open op bokt, omdat ik ontzettend trots ben op mijn hond! Tommie is een kruising stafford, wat er precies in zit is onbekend. Ik heb van verschillende mensen al verschillende suggesties gehoord, dus als jullie ook een gokje willen wagen mag dat uiteraard

Tom komt uit het asiel en is sinds eind september bij ons komen wonen. Toen we kennis met hem gingen maken was hij nog maar 9 maanden oud. Over zijn achtergrond was er weinig te melden: een in beslag name met onbekende reden. In het asiel konden ze alleen vertellen wat ze ter plekke van hem zagen: een jonge kleuter, blij ei, vol energie en niet zichtbaar getraumatiseerd. We hebben de gok genomen en hem een fijn plekkie gegeven bij ons in huis.

Na een klein half jaartje zijn we er achter dat hij een enorme goedzak is, hij is gek op spelen, ballen, frisbee's, andere honden, eigenlijk gewoon een perfecte hond

Afgelopen dinsdag heb ik in het zonnetje maar eens de camera er bij gepakt om de eerste "echte" foto's van hem te maken, niet met mobiel dus

Helaas niet helemaal scherp... Maar foto geeft wel aan wat ik wil laten zien: met een beetje gelukt springt hij de frisbee uit de lucht

Mooi zitten

Mooie, wijze man

Ik ziiiieeeeeee iets

Snuffelen

Nog meer snuffelen

Hopelijk hebben jullie net zo van deze foto's genoten als ik dagelijks van mijn mooie, grijze boef doe

Bedankt voor het kijken!