Nadat pas geleden ons twee jarige hondje is overleden en we daar veel verdriet van hebben gehad, zijn we voorzichtig gaan kijken naar een nieuwe puppy en deze hebben we gelukkig gevonden, deze gaan we zondag ophalen!

Alleen nu had ik net een maandje geleden alle puppy spullen verkocht/weggegeven...
Dus nu moeten we weer opnieuw gaan inslaan, en ik wilde eigenlijk een beetje gaan rondneuzen op internet omdat je dan vaak een stuk goedkoper uit bent (en online winkelen vind ik leuker

Als ze eenmaal wat minder snel groeit dan krijgt ze wel wat betere kwaliteit tuigjes e.d. maar zeker nu ze zo in de groei is en zowat om de twee maanden een nieuw tuigje moet vind ik het zonde om daar steeds 30 euro aan uit te moeten geven..
MP heb ik al gekeken maar met weinig succes (mensen weten de maat niet precies, of net iets binnen gekregen dat veel kleiner is dan ze deed voorkomen etc).
Nu heb ik uiteraard gegoogled maar ik kom alleen maar op hele kleine online shops... Is er niet zoiets als ooteman of divoza, maar dan voor honden?