Sheltie eet weinig?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

banditlove

Sheltie eet weinig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 17:20

Hoihoi wij hebben een sheltie x eurasier en ik weet niet of deze honden altijd zo weinig eten maar die van ons doet een heledag of bijna 2 dagen met een chihuahuabakje voer ( zn klein bakje ) ook is hij een moeilijke eter. Dit lijkt mij erg weinig voor zn hond? Vorige eigenaar zei dat hij bij hun ook die hoeveelheid at. Maar hij eet bijna net zoveel als de chihuahuas van mijn moeder en die zijn toch wel wat kleiner als hij eet, eet hij alleen savonds.. Lijkt mij veels te weinig?

Graag tips en ervaringen. *\o/*

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:35

Niet kijken naar wat de hond eet maar hoe hij het erop doet. Als hij op gewicht blijft is het genoeg. ;)
Als hij afvalt zou ik proberen of hij met ander voer ook zo weinig eet. Andere brokken, of KVV (vers vlees, het merk Smuldier ligt bij veel supermarkten in de diepvries). Je kunt ook nog proberen om er wat zalmolie overheen te doen, of een rauw eitje.

snuffie123

Re: Sheltie eet weinig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:55

Is hij heel erg mager? En krijgt hij op bepaalde tijden zijn voer? Want dan zou je kunnen proberen om gewoon een bakje met brokken heel de dag te laten staan. Dan kan hij heel de dag door een klein beetje eten.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 19:59

LZP -> BB