Goede autohoes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Goede autohoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 11:42

Hoi,

Weet niet of het hier helemaal goed staat.. Maar het gaat om mijn hond in de auto dus vandaar bij Beestenboel :+

Ik heb sinds deze week een nieuwe auto, het lekkere weer gaat weer bijna beginnen! Dat betekend dus op stap met de hond *\o/*
Wij gaan in de warme maanden bijna dagelijks met de auto naar een plas hier in de buurt.

In mijn vorige auto had ik deze hoes voor op de achterbank:
https://www.boerenbond.nl/hond/reizen/a ... m~M-855691

Misschien helpt het bij kleine hondjes, maar bij een Cane Corso dus niet.. De bevestigingen aan de hoofdsteunen scheuren al snel af, en alsnog bedekt het niet heel mijn achterbank. Hier overheen legde ik vaak nog handdoeken.

Ik vind het erg zonde als mijn nieuwe auto weer gelijk onder de honden haren komt. De hond in de achterbak doen is geen optie! Hier is de achterbak te klein voor, hij moet dus echt op de achterbank.
Ben dus op zoek naar een beschermhoes/deken, die ook water bestendig is.

Iemand tips? Hoe houden jullie de auto schoon?

MarlindeRooz

Re: Goede autohoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 11:47

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 11:53

Die van de Action heb ik ook gehad, scheurt nog sneller af als die van de Boerenbond, is hetzelfde idee alleen slechtere kwaliteit :+

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 14:45

Wij verkopen zelf dekens van Doctor Bark. We gebruiken deze zelf niet, omdat we een bus met benches hebben. Maar dit zijn kwalitatief erg goede dekens. Zit dan ook wel een prijskaartje aan. Ik weet alleen niet of ik hier "reclame" mag plaatsen. Als je meer info wilt stuur maar een pb

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 14:51

Je hebt een pb :)

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 14:51

Mijn man heeft deze in zijn auto (sedan, dus geen plek in de kofferbak voor de hond). Voldoet prima, handige ritsen zodat je de hond in kunt laten stappen en dan de flap weer omhoog kan doen, zodat de deurbekleding schoon blijft.

http://www.zooplus.nl/shop/honden/bench ... ken/347892