Mijn vriend heeft een Engelse Stafford teef, Lola, van bijna 5 jaartjes jong, een ontzettend lieve, vrolijke en speelse hond waar ik inmiddels ook behoorlijk gek op ben. Doordeweeks is ze vaak bij mijn schoonmoeder met de Jack Russel van mijn schoonzusje en de langharige Teckel van mijn schoonouders. Hier vermaakt ze zich prima en schoonmams loopt er op een dag ongeveer 3x mee over strand of door het bos. 's Avonds als wij thuis zijn gaan we na het eten altijd nog een rondje en voor dat we naar bed gaan.
Hondje komt niks tekort en ligt ook heel graag gewoon bij je in de buurt te slapen.
Nou lijkt mij het wel leuk om als ik thuis ben wat meer met haar te doen. Vriendje heeft een eigen bouwbedrijf dus die heeft er weinig tijd voor maar ik ben vaker thuis! Daarnet ben ik ook weer naar het bos geweest en inmiddels kan ze al over de balkjes die dienen als aanduiding voor wandelaars springen, slalommen tussen de bomen door, op het picknickbankje zitten en blijven zitten als ik weg loop. Helemaal leuk dus

Naar een hondenschool oid zit er op het moment niet in doordat ik aan het afstuderen ben, na de zomer hoop ik dat wel te kunnen gaan doen.
Dus, wat doen jullie met je hond? Brain-games, uitdagingen, parcoursjes in de tuin misschien?
Ze vind het onwijs leuk om aandacht te krijgen en doet er alles aan om goed uit te voeren wat je bedoeld, voor eten doet ze sowieso alles
Brand los!
(als hier al een topic over was, sorry! Ik kon het niet vinden)
Hier, Lola, een uurtje geleden op 't picknickbankje