Leeuw in het bos!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bralindy

Leeuw in het bos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 18:45

Na het strand (Tribunals @ [BB-ITP] Leeuw op het strand!) verovert de leeuw ook nog het bos! :+

Ik was vanochtend met Aslan naar het Heilooërbos gegaan, waar ik graag loop omdat het zo lekker neutraal terrein is. Strand en duin is toch wat meer 'mijn' voor het ventje. Het was koud, modderig en mistig :brr: , maar af en toe brak er toch even zon tussen de wolken en het ontbrekende/non-existent bladerdek door ;)

Ondanks de nattigheid was het genieten en ik kan dan zo smakelijk lachen om zijn capriolen en blikken. Hij was ook erg speels en heeft braaf en leuk gespeeld met andere honden (voornamelijk reuen) die we tegen kwamen. Trots! <3 Door de vochtigheid in de lucht is zijn vacht gaan pluizen (castratenvacht). Je zou het niet zeggen maar ik heb hem gisteren helemaal geborsteld en een uur bezig geweest, daar gaat mijn werk -O-

Maar goed, geniet van mijn huis-leeuw!! (hier en daar zijn de foto's wat onscherp en heb ik de kleuren omhoog gehaald vanwege de grauwigheid)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar ondanks alle lekkere luchtjes en het gespeel tussendoor, blijf ik toch interessant
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoewel ik een serieuze strijd moet ondergaan met modder en plasjes :')

Doei! :evaw:

jankawijnsma

Re: Leeuw in het bos!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 10:33

Prachtig beest, wat n pop!
Hij heeft idd een enorme vacht! Vindt hij dat borstelen wel fijn?

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-16 13:47

Hij vind het heerlijk, maar hangt wel een beetje af wat voor borstel en hoe hard je zelf kamt.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 19:55

Wauw geweldige hond!
Is vast een aardig werkje dat borstelen !!!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-16 01:13

Bedankt! En klopt. Ik ben ongeveer een uur bezig en dan heb ik een halve hond erbij :+