We zijn al meer dan een jaar niet bij de dierenarts geweest met gebroken poten, ingeslikte delen van speeltjes, snotneuzen en meer van die ongein die heeft veel geld kosten

Dus hij verdient een topic

Dit is em dus, de Casa Nova van het huis.

Dit is één van zijn grootste hobby's in de zomer, lekker chillen in het raam. We hebben een klein afdakje dus hij zit ook altijd nog droog. Hij moet dus zo zitten omdat hij die poot gebroken heeft toen hij 6 maanden was. Ernstig gebroken, blijvende schade dus hij kan niet zo goed meer inbuigen. Maar alles wijst er op dat hij wel pijnvrij is.

Wat hij ook graag doet, zijn duikjes in de vijver. Of hij denkt dat het leuk is tot hij er daadwerkelijk inligt. Totaal aantal duikjes is 6

Totaal aantal keren in bad is dus ook 6
En zoals ik al zei mede opgevoed door een hond, dus blijf is blijf. In dit geval op het badmatje tot het bad vol genoeg is. Hij kijkt wel wat ellendig, want hij weet best wat er komen gaat.

Beau vangt weleens een muis en Jack vangt dan dezelfde muis nog een keer

Jack mag alleen op het terras (vanwege ongeluk gevaar) en dat is af en toe gewoon BOOOOORRRINNG

Af en toe sluit hij dealtjes met de andere man des huizes

Zoekt hij een manier om Beau te pesten

En laat hij zijn nageltjes verzorgen

Als hij iets doet, doet hij het vol overgave en haalt hij het onderste uit de kan

Maar hij kan ook wel eens boos zijn

Of zielig (HONGER!!!)

En als ik ziek ben, voelt hij zich ook niet zo

Maar eigenlijk altijd de allerliefste (behalve voor mijn vriend dan, die is bedoelt om mee te vechten