Jack (kater) back on track

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Jack (kater) back on track

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 17:17

En hij is nog steeds geen spat veranderd :+ Hij doet nog steeds dingen waarbij ik mijn hart moet vasthouden en is nog steeds net zo druk als toen hij kitten was. Daar tegenover staat dat hij wel ietsje voorzichtiger is geworden.

We zijn al meer dan een jaar niet bij de dierenarts geweest met gebroken poten, ingeslikte delen van speeltjes, snotneuzen en meer van die ongein die heeft veel geld kosten *\o/*
Dus hij verdient een topic :j

Dit is em dus, de Casa Nova van het huis.
Afbeelding

Dit is één van zijn grootste hobby's in de zomer, lekker chillen in het raam. We hebben een klein afdakje dus hij zit ook altijd nog droog. Hij moet dus zo zitten omdat hij die poot gebroken heeft toen hij 6 maanden was. Ernstig gebroken, blijvende schade dus hij kan niet zo goed meer inbuigen. Maar alles wijst er op dat hij wel pijnvrij is.
Afbeelding

Wat hij ook graag doet, zijn duikjes in de vijver. Of hij denkt dat het leuk is tot hij er daadwerkelijk inligt. Totaal aantal duikjes is 6
Afbeelding

Totaal aantal keren in bad is dus ook 6
En zoals ik al zei mede opgevoed door een hond, dus blijf is blijf. In dit geval op het badmatje tot het bad vol genoeg is. Hij kijkt wel wat ellendig, want hij weet best wat er komen gaat.
Afbeelding

Beau vangt weleens een muis en Jack vangt dan dezelfde muis nog een keer :roll: Nadeel is dus dat hij nogal voernijd heeft en hij deze dus ook niet gaat afstaan, niks geen cadeautjes voor de baas, alles is van Jack
Afbeelding

Jack mag alleen op het terras (vanwege ongeluk gevaar) en dat is af en toe gewoon BOOOOORRRINNG
Afbeelding

Af en toe sluit hij dealtjes met de andere man des huizes
Afbeelding

Zoekt hij een manier om Beau te pesten
Afbeelding

En laat hij zijn nageltjes verzorgen
Afbeelding

Als hij iets doet, doet hij het vol overgave en haalt hij het onderste uit de kan
Afbeelding

Maar hij kan ook wel eens boos zijn
Afbeelding

Of zielig (HONGER!!!)
Afbeelding

En als ik ziek ben, voelt hij zich ook niet zo
Afbeelding

Maar eigenlijk altijd de allerliefste (behalve voor mijn vriend dan, die is bedoelt om mee te vechten :o )
Afbeelding

friendly

Re: Jack (kater) back on track

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:22

Ziet er uit als een hysterisch leuke brokkenpiloot Sakkia! Gelukkig gaat het al ruim een jaar goed qua dierenarts ;-)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 20:55

Eeeeeyo captain Jack!! :wave:

Kleine brokkenpiloot. Maar het is wel een dotje. <3

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 20:59

Wat een héérlijk beest ! <3 Lig hier echt in een deuk met de avonturen van Jack :')
Hopelijk geen al te gekke fratsen meer in de toekomst door Mr Jack ! :+

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:44

Wat een portret! Heerlijk!

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 21:32

Heerlijk sprekend koppie <3 heerlijke zwarte kat

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:15

Heeft ie onlangs nog wat uitgespookt? :))

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-16 10:24

Neuh, afgezien van het vele rennen wat hij nog steeds doet (hij krijgt er zelfs traanogen van :') ) en Beau pesten doet hij niet zo heel veel.
Hij is nog steeds zijn drukke zelf en zwaan-kleef-aan met mij, maar geen gekke dingen. En laat dat aub zo blijven want ik ben echt leeggelopen op hem de eerste twee jaar :')

Maar de zomer komt er weer aan en dat is meestal een garantie voor een bezoekje DA :=