Hondenpension Zuid-Oost Brabant, Asten-Someren-Helmond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anneert

Hondenpension Zuid-Oost Brabant, Asten-Someren-Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-16 10:39

Hallo,

Voor onze Border Collie zoeken wij een hondenpension voor de periode van 15 mei tot en met 8 juni, ivm een reis naar Amerika.

We hadden een oppas geregeld, maar deze heeft afgelopen woensdag een hersenbloeding gekregen, dus wil ik wel voorzichtig op zoek gaan naar een alternatief. Onze normale oppas gaat mee met de reis, dus dat is ook geen optie.

River, onze border, is een onzekere gesteriliseerde teef van 3 jaar. Een hele lieve hond, maar wel wat onstabiel. Is nooit eerder in een pension geweest, en als ik eerlijk ben, vrees ik er een beetje voor om na 3 weken een angstig hondje terug te krijgen. Ze kan met andere honden, is wel heel onderdanig. Ze komt uit een werklijn x werklijn, maar kan heel goed lekker lui de dag doorkomen en zoekt zelf geen opdrachten om uit te voeren bij te weinig uitdaging.

Weet er iemand een goed hondenpension? Wij zijn er absoluut bereid toe om er voor te rijden en willen het liefst eerst met de hond kennis maken om te zien of het klikt.

Alvast bedankt!

doekenbas

Re: Hondenpension Zuid-Oost Brabant, Asten-Someren-Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:54

In Borkel en Schaft bij Valkenswaard zit de Kwispelhoeve. Een vriendin van mij brengt altijd haar hondje daarheen als ze op vakantie gaan en met oud op nieuw. Luxe kennels met vloerverwarming, spelen met een groep honden van dezelfde grootte, hele aardige en zorgzame mensen die echt aandacht hebben voor de dieren en ook hun best doen om de hond echt te leren kennen. Mijn vriendin is echt tevreden en wil nooit meer een ander pension!

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 08:47

Oke, bedankt voor je bericht! Zal dat eens gaan bekijken :)

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 09:01

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 09:04

Eventueel wil ik best overleggen of ze gewoon bij ons in huis kan ik woon in Asten! Dan zit ze niet opgesloten maar kan ze gewoon meedraaien in een gezinsleven, we hebben zelf een boomer teefje.

Laat maar weten of je daar interessen in hebt dan vraag ik het thuis.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 10:04

Ga er naar kijken, bianca, bedankt!

Druppie, vangen jullie vaker honden op? Vragen mag altijd :)

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 18:01

Nee haha niet standaard heel af en toe eens familie maar verder nooit echt. Maar gezien je in de buurt woond dacht ik ik bied het gewoon aan