Wie heeft er een langhaar herder gesteriliseerd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Wie heeft er een langhaar herder gesteriliseerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-16 10:50

De titel zegt t al.

Wie heeft er een langhaar (Duitse) herder teef die gesteriliseerd is? Hebben jullie verschil gezien kwa vacht?

En hebben jullie foto?

Mijn langhaar herder is nu 2e loops en wordt gesteriliseerd maar lees dat de vacht anders wordt.

Dus ik ben nieuwschierig na langhaar herders die gesteriliseerd zijn

Ook kwa gedrag zijn jullie honden veranderd

dierenfan

Re: Wie heeft er een langhaar herder gesteriliseerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 20:03

Hier twee langhaar herder reuen die gecastreerd zijn. De vacht is wat voller maar nog steeds heel goed bij te houden. Het ligt er ook aan hoe je als baas er mee om gaat.ook 2 geholpen huskys reu en teef en ook bij hun geen problemen qua vacht en de verzorging. ;)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:57

Mijn witte herder teef is op 5 jarige leeftijd gecastreerd.
Verandering in gedrag, nee.
Verandering in vacht, jazeker.
Sowieso liet ze een tijdje na de ingreep al haar dekharen en gedeeltelijk onderwol uitvallen, dat kan door de narcose. De haren worden langer. Ze heeft nu ineens meer haar achter haar oren waardoor ze daar klitten krijgt (wat ze nooit had), gelukkig is dat zachte pluis weg te plukken waardoor het in toom te houden is.
Maar ook ineens klitten in de oksels terwijl ze dat nooit had. En de broek is veel langer, die knip ik bij want wat daar allemaal in blijft hangen...
Haar staart is ook ineens mega lang geworden maar dat vind ik wel mooi :D (en die klit ook niet zo erg).
Verharen deed ze altijd al veel.