Anushka is op 29 februari bevallen van 6 kittens. Echt oud zullen ze dus nooit worden
Ze heeft 4 zwarte kittens, is zwart smoke en 1 silver tabby. Ik heb van de zwarte niet allemaal apart foto's gemaakt, moeders vind het eigenlijk maar niets
En zwart is zwart
Als ze straks iets ouder zijn en oogjes open hebben dan wordt het interessanter, dan hebben ze natuurlijk gezichtsuitdrukkingen enzo
Dus nu vooral aparte foto's om de kleurtjes te laten zien 
Deze fotois zijn gisteren en vanmorgen gemaakt.
1 zwart

2 Silver Tabby

3 Silver Tabby

4 smokey black

5 smokey black

6 zwart

7

8

9

10

En nog een filmpje waarin je ziet hoe graag Anushka mij erbij heeft. De hele bevalling heb ik haar ook echt bij gestaan, ik mocht nog niet weg om een glas water te gaan halen
De zwaarste weeën heeft ze in mijn armen gehad, ik heb mee geholpen met het eerste kitten door zachtjes met de weeën mee te trekken en heb vliesjes los gehaald, nageboortes los gescheurd ( en een aantal weggegooid, wilde niet weer een zieke moederpoes door het eten van teveel nageboortes) kortom, we zijn er samen erg druk mee geweest. En nu nog heeft ze me het liefste bij haar, wil graag geaaid worden terwijl ze bij haar kittens ligt. Hoe aanhankelijk kan een kat zijn 

anders is het ook zo onnozel om telkens updates te plaatsen