Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
YOURLOVER schreef:Je kunt zoeken naar PaddockParadise huisvestingen hier op bokt. Ik weet niet welke dierenrichting je op wilt met dit topic?

, een paddock paradise voor de de konijnen zou vet zijn haha.
kiwiwitje schreef:Nee juist eigenlijk niet. Had er eerst een flinke laag zaagsel in zitten, maar ze gingen alleen maar met het hooi vervelen. Van Hooi zie je ze holletjes maken, Maar het zaagsel veranderde niet. Dus heb ik er ook geen flinke laag meer in liggen. Wel krijgen ze nieuw hooi bij als ze van zo'n pluk nestjes gebouwd hebben. Merkte dat voordat ik er allemaal doosjes in had gezet(met gaatjes uiteraard) dar ze wel deden graven. Maar sinds de huisjes en een flinke pluk hooi, zie ik ze alleen mar daarin. Nesten worden 9 vd 10 keren ook in de huisjes geworpen.

)
AlwaysH schreef:kiwiwitje schreef:Nee juist eigenlijk niet. Had er eerst een flinke laag zaagsel in zitten, maar ze gingen alleen maar met het hooi vervelen. Van Hooi zie je ze holletjes maken, Maar het zaagsel veranderde niet. Dus heb ik er ook geen flinke laag meer in liggen. Wel krijgen ze nieuw hooi bij als ze van zo'n pluk nestjes gebouwd hebben. Merkte dat voordat ik er allemaal doosjes in had gezet(met gaatjes uiteraard) dar ze wel deden graven. Maar sinds de huisjes en een flinke pluk hooi, zie ik ze alleen mar daarin. Nesten worden 9 vd 10 keren ook in de huisjes geworpen.
Die van mij graven allebei in zaagsel onder iets. Bruggetjes, voerbakken..![]()
Zijn echt heel erg leuk om naar te kijken.

Pas als de ren verrot is willen mijn ouders een nieuwe maken. Dan mag hij misschien wat groter en gaan zeker de poten van de hokken eraf. Verder zitten mijn 2 konijntjes in de zomer overdag in een grote ren op het gras met een zandbak zodat ze niet in het gras gaan graven 
Zo leuk om te zien hoe druk ze daar altijd mee bezig zijn. De ene graaft erin en de andere rent vooral hele snelle rondjes erin.

Ze hebben maar 2-3 weken van de kooi én ren kunnen genieten.. Gelukkig gebeurde het in de herfst dus wel net aan het einde van het buitenspeel seizoen dus ze hebben nog een leuke lente, zomer en herfst gehad. De Hollander hadden we al 7 jaar, haar vriendje 1 jaar maar hij was wel al een jaar of 5. Misschien komen er nog wel eens konijnen in een nog stevigere kooi, maar voorlopig even niet. 
De muizen zijn dol op stukjes brood dus dat ligt voor de kooi en als ik langs kom krijgen ze een brokje, dan zie ik ze ook meteen. Bij de cavia's heb ik net schoongemaakt met als resultaat dat nu de hokken schoon zijn maar de zolder vies is