Hello!
Sinds ongeveer 2 maand zit ik in een kamer en woon ik bij een vrouw. Zij heeft 4 honden die stuk voor stuk gek met mijn zijn ( worden enthousiast als ik thuis kom, komen graag bij mij op de bank liggen ) maar vandaag is er toch wel wat geks gebeurt.. Mijn huisbaas moest vannacht werken , en aangezien zij altijd met alle 4 slaapt liet ik mijn slaapkamerdeur open voor de liefhebbers. Snachts werd ik wakker van kotsgeluiden en heb ik de hond eruit geduwd en verder geslapen. Sochtends word ik wakker met best wel een grote berg kots in mijn bed en nog wat plekken op weg naar de woonkamer. Hoewel dit er grote kans niks mee te maken heeft kan het belangrijk zijn het erbij te vermelden. Ok, ik kots opruimen en verder slapen op de bank, zie ik later een drol op het tapijt liggen ( waarschijnlijk ook van vannacht, maar ze waren om 1 uur nog buiten geweest en half 8 smorgens weer ) vanmiddag toen de huisbaas alweer terug was lag er een plasje in mijn kamer , terwijl de buitendeur openstond. Vanavond vlak voordat ik naar bed ging weer een drol. Is dit een of ander dominantie proces? En hoe te stoppen ? ( het overgeven is niet de zelfde hond geweest als de drol en plas van vanmiddag en de hond heeft het niet gedaan omdat ze heel nodig moest, ze komen veel buiten )
Thank you voor jullie tips..