ik heb thuis 2 gezellige rode jeweetwel katers van bijna 2 jaar oud (Kees & Arie). Omdat mijn moeder hart het nog niet aan kon om ze los te laten en lekker naar buiten te doen zijn het momenteel binnen katten.

MAAR mijn Arie heeft pas blaasgruis gehad. En na wat google-werk las ik dat overgewicht ook een van de problemen is waar blaasgruis van kan ontstaan. Dus Arie eens gewogen en jawel hij is echt te zwaar. Had het ook wel aan hem gezien maar toch. Moet er wel bij zeggen dat ze voorheen een lopend buffet hadden en onbeperkt konden eten. Maar sinds ons dierenarts bezoek is dat veranderd. Ze krijgen nu alleen de hoeveelheid die ze nodig hebben.
Beweging dat hebben ze nodig! En ik wil ze toch kennis laten maken met buiten. Dat om ze in de toekomst ze toch naar buiten te kunnen doen. Als ik het kan.
Dus het leek mij een leuke oplossing om een goed kattentuigje aan te schaffen en daar eerst mee te beginnen. Maar nu zijn er zoooooo veel tuigjes dat ik het niet meer weet.
Mijn vraag is dus, wie weet en heeft er een goed kattentuigje dat aan te raden is?